Nekromanti Pentagramets makt

duvan

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
217
Location
The Hood i Gävle (sätra)
Är det något vänlig själ med som skulle vilja majla mig artikel "pentagramets makt" som fanns i en gammal Sinkadus. Har tappat bort tidningen när jag flyttade.
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Taskigt fall. Jag är uppriktigt lessen för din skull. Tyvärr har jag lyckats med att tappa hälften av mina DoD-prylar genom en mystisk portal, vilket inkluderar sinkadusen med den artikeln i. *cries*........
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Re: Mer Sinkadus åt folket!

Borde man inte försöka slänga in gamla Sinkadus'ar för omtryckning... jag är övertygad om att dom skulle gå åt som smör i en småländsk förort...
Kan man göra ngn slags omtryckning?
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Mer Sinkadus åt folket!

Mmm, jag tror att vi har med en drömmare att göra............dom där tankarna har kommit upp många gånger och alltid besvarats med ett nej så fort någon har forskat i om det går att göra. Gamla rollspelsprodukter är tyvärr inte nyupptryckningbara i praktiken pga strul med olika rättigheter.........
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Mer Sinkadus åt folket!

Mmm, jag tror att vi har med en drömmare att göra............dom där tankarna har kommit upp många gånger och alltid besvarats med ett nej så fort någon har forskat i om det går att göra. Gamla rollspelsprodukter är tyvärr inte nyupptryckningbara i praktiken pga strul med olika rättigheter.........
 

Quantum_fimus

Veteran
Joined
27 Dec 2001
Messages
10
Location
Helsingborg
Re: nr 34

B***ätaren här med nytt namn.
Jag får tillbaka nr 34 någon dag efter nyår. ons eller torsdag hoppas jag.

Har inte glömt bort vad jag lovat.
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Men... men... men... usch!

det MÅSTE ju gå att lösa... man kan ju knarka ner en jurist och låta denne lösa problemet...
WAAAAAAAAA
länge leve Sinkadus
 
Top