Nekromanti PDFer lovade på Neogames.se

jascon

Veteran
Joined
24 Oct 2013
Messages
53
Nu är jag medveten om att Neogames.se uppdateras nästan aldrig.. Men i webshopen så har det stått ganska länge att PDFer av Eon III och Magi & Mystik t.ex. ska komma inom kort. Är detta på G fortfarande eller inte alls?

Jascon
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
Jag misstänker starkt att det runnit ut i sanden, med tanke på den totala tystnaden du hittills fått som svar :gremtongue:
 

jascon

Veteran
Joined
24 Oct 2013
Messages
53
Neogames, jag blir irriterad alltså :gremwink:.

Ne men allvarligt ibland känns det som att man omöjligt kan sätta sig in i hur information, PR etc behandlas av Neogames? Om andra spelföretag kan ha uppdaterade hemsidor som stämmer överens med verkligheten, varför har inte ni det? Ni är väll i princip det största rollspelsföretaget i Sverige ändå!?

Och jag är så sugen på Eon IV, och det verkar väldigt oklart om man ens kan förvänta sig nått inom närmsta månaderna angående releasedatum?

Kram, no hard feelings, bara pushar lite :gremsmile:

Jac
 

jascon

Veteran
Joined
24 Oct 2013
Messages
53
Kim, om du finns där ute i cyberrymden; Jag sympatiserar..

Hm, vad kan vi göra? Jag är typ beredd att betala för att få lite info, en uppdaterad sida och lite fart. Vi köper ju böckerna. Måste typ PR pimpla Sverige så folk börjar köpa mer rollspel igen! Men kom igen nu Neogames alltså. Måste jag dra Stockholm vs Göteborg kortet? Jag menar, kolla frialigan.se. :gremshocked: Kram igen :gremsmile:.. Eller numera blir det ju Stockholm vs Gotland :gremsmile:.
 

Phelan

Hero
Joined
21 May 2002
Messages
1,397
Location
Umeå
Det handlar väl om vilket intryck nuvarande och blivande kunder får? Såna där som ger möjlighet att ha en fast anställd, vilket är en hög bemanning för svenska rollspelsföretag. Om det är för svårt att få ut pdf:erna pga äldre format på originalen bör det i alla fall vara i Neogames eget intresse, och görligt med liten tidsinsats, att rätta infon på hemsidan och ta bort löftet om pdf:er.

/ Phelan
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,674
Location
Eslöv
Phelan said:
Det handlar väl om vilket intryck nuvarande och blivande kunder får? Såna där som ger möjlighet att ha en fast anställd, vilket är en hög bemanning för svenska rollspelsföretag. Om det är för svårt att få ut pdf:erna pga äldre format på originalen bör det i alla fall vara i Neogames eget intresse, och görligt med liten tidsinsats, att rätta infon på hemsidan och ta bort löftet om pdf:er.

/ Phelan
+1
 
Top