Nekromanti Pdf:er till Splatter?

Grimjaur

Veteran
Joined
11 Oct 2006
Messages
18
Är det någon som har kvar de .Pdf-filer med formulär, äventyr och några nya varelser som man kunde ladda ner via alltidattacks hemsida (eller var det Drakens tand?) för några år sedan? Jag skulle bli väldigt tacksam om jag kunde få dem länkade eller mailade då jag nyss tagit upp spelandet med en gammal spelgrupp.

Mvh
Henrik
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,302
Location
Örebro
Jag skall höra med konstruktören (Daniel Hedengren) för rollspelet och återkommer om jag hittar något.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,302
Location
Örebro
Happy to help!

Eventuellt kan jag finna något på fredag, så PM:a mig mail-adressen jag skall skicka materialet till om jag får tag i det.
 

Giblin

Veteran
Joined
12 Jul 2005
Messages
44
Re: Här är en länk...

Jag vet att jag väcker upp en ganska död tråd nu, men jag undrar om något av det som släpptes från AA till spelet Splatter fortfarande finns kvar på någons hårddisk? Det fanns ju lite monster, som Wendigon, och fler statistroller osv.

Är det någon som har något och skulle kunna tänka sig att skicka det, skulle verkligen behöva det?

Tack på förhand.
Giblin.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,302
Location
Örebro
Re: Här är en länk...

Som jag skrev i posten ovan la bara Daniel upp en statistroll och ett formulär. Båda har jag nedsparade och möjlighet att skicka.

Övriga saker kan ha publicerats i Drakens Tand, men fanns tydligen inte på Splatter-sidan vad jag förstod.
 
Top