Nekromanti Pdf:en till förköpare

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Har vi någon Allan Andersson som haft nöjet att få pdf-filen ännu? :)
Suttit och monitorerat min inkorg psykotiskt sedan igår morse och oroar mig för att det blivit något tekniskt strul som gör att det inte blir någon läsning i helgen! (Jo, jag vet att det är sagt "inom några dagar från torsdag räknat" men man hoppas ju att det bara gäller Örjan)
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Jag har heller inte fått något. Tror inte du behöver börja oroa dig ännu :). Men jag hoppas på att få lite Western-läsning efter kvällens rollspelande!
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Läs det här på värmländska:

"Dä årnär säj, å årnär dä säj ent' så kan dä kvett!"

Eller på rikssvenska: den kommer när den kommer. Det är ingen mening med att ge sig själv en hjärtinfarkt genom att stirra på inboxen.
Rymdhamster said:
Man vill ju ha helgen på sig att läsa igenom den.
Phelan said:
Åh, skulle man få pdf:en i förväg, och till helgen kanske? Vilken järnkoll jag har på min investering...
Inkognito said:
Det är ofrivilligt! De ständigt grusade förhoppningarna om att Western är på väg har fått mig att utveckla en manisk störning! :)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Läste precis mailet igen och såg att de ska skicka filen manuellt var för sig till varje mottagare så inte undra på att det tar tid då! Någon som kan komma på varför man väljer att distribuera på det sättet? Vattenstämpelmärkning av filerna? Det verkar väldigt jobbigt (framförallt för mig som tvingas vänta på filen! :) )
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Jag har inte fått min än, men om jag uppdaterar min inbox tillräckligt många gånger dyker den säkert upp. Nu ska jag gå och värma upp mitt musklickarfinger!
Pendragon said:
Tänker ventilera min frustration med att påpeka att jag fortfarande inte fått min och hatar er alla.

...men ja e int bitter.
 

PalMer

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
280
Location
Halland
Antar att PDF:en bara kommer till dem som köpte före crowdfundingen? Kan inte minnas att där stod något om tidig leverans av en pdf på CF'en, eller? Önskar lite att man fick en pdf med för sina investerade 1700...
 
Top