Nekromanti PDF:en, Intryck och korrektur.

Gibbon

Veteran
Joined
8 Jun 2001
Messages
70
Location
Norrtälje
Fick en fin överraskning denna morgon då PDF:en trillade ned i min inbox. Mitt första intryck är... WOW!!!!!!!!

Har bara bläddrat igenom den hastigt (mest kollat på de sjukt snygga bilderna) men hittat ett litet stavfel och en annan sak som är lite märklig.

Stavfelet finns på sidan 17 under rubriken Pengar där det står "Vilke ROLL du valt" saknas ett n.

På sidan 178 hittar jag ett frågetecken... har för mig att det var samma i förra utgåvan av Western så det är kanske avsiktligt... Rollen Predikant får i TS/Revolver men i hans utrustningspaket ingår ett gevär istället för revolver.


För övrigt.... kommer det upprättas en erratatråd där vi rapporterar sådana fynd eller ska vi mejla till rävspel direkt istället?
 

KnightVision

Veteran
Joined
19 Nov 2001
Messages
140
Location
Uppsala
Jag håller på att läsa igenom boken systematiskt och hade tänkt mejla mina synpunkter om inte annat sägs. Men jäklar vad bra det ser ut!
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Finns några regler/världsbeskrivning med i den boken? Eller bara hur man skapar sin karaktär?

antorax, väntar avundsjukt.
Gibbon said:
Det är vad det utger sig att vara... en 309 sidor lång bok om hur du skapar din karaktär och dennes bakgrund. Sista 10 sidorna är utrustning.

Vad gäller regler och världsbeskrivning ska ju dessa presenteras i regelboken och Amerika 1876. Dock så finns det såklart lite världsbeskrivning i kapitlet "Ditt förflutna".

Gillbringarna har hittills hållit vad de lovat. Och för de som tycker att 309 sidor för att göra en karaktär är mycket, ni kommer önska att boken var dubbelt så tjock när ni ser den.
 

Oden

Veteran
Joined
1 Nov 2009
Messages
97
Samma här. Väntan gick an så länge ingen annan hade det fått pdf'en, men nu är man sugen.
 
Top