Nekromanti PBM!!!

Decepticon

Veteran
Joined
2 Oct 2001
Messages
13
Nu var det dags kära vänner... Jag skall nu slita igång ett fantasyrelaterat PBM (Play by mail) och behöver frivilligt folk som kan tänkas vara med. Jag har begränsat antalet folk till 10 medlemmar och dels mig som Gamemaster..

Jag vill ha folk som dels har tillgång till internet och email samt vågar ge ut sin adress till mig och bojkotta anonymitet dels för att jag lättare skall kunna ge ut spelinformation, dels via email och brev.



Jag vill även ha tag i folk som är mycket seriösa i sitt spelande och att intresset föreligger. Detta är en stor start med mycket igenomtänkta regler och spelandet kommer att fortsätta tills helt enkelt någon vinner. Spelmatterial kommer att skickas ut i form av formulär och "Tillgångar" i form av hårdvaru...

De som vill vara med kan skica sina ansökningar till följande adress:

PBM@hotbrev.com

Där kommer följande deltagare kontaktas och ytterligare frågeformulär skickas ut.. för att det hela skall bli så bra som möjligt kommer även deltagarna få tilldelade emailadresser inklusive lösenord som dels jag och deltagaren har tillgång tilll för att kunna redigera och upplysa om kommande eventes...

Låter detta som något kul så mejla in och upplys mig om namn, personnummer, emailadress samt nuvarande adress och telefonnummer och skriv även varför just du vill vara med och hur pass aktiv du kan tänkas vara...

Det kommer även finnas plats för "nykomlingar" i Pbm:et som kommer läggas upp här.. Jag kommer inte lägga upp de som jag tagit emot på offentlig plats i och med att sammtliga medlemmar kommer hållas anonyma för varandra..

Ta tillfälle i akt.. gör din helg meningsfull... Hoppas på!

MVH.. Decepticon .. Gamemaster...
 
Top