Nekromanti Passa på att tacka...

Boadicea

Veteran
Joined
17 Oct 2000
Messages
185
Location
Malmö
...vill jag. Tack Tove och Anders som slet dygnet runt för att roa oss på BSK med både figurspel och rollspel. Det var ett JÄTTEBRA scenario, även om jag inte fick privilegiet att spelleda det själv.

/boddi - krigardrottning

"The Legend will never die"
- SoulCalibur
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
BSK rockar:)

Konvent är kanonskoj - fler borde ta chansen att åka och spela! Vi hade väldigt roligt och träffade många trevliga människor. Dessutom var intresset för Western rekordstort, fler lag än någonsin tidigare på BSK ville spela rollspelsturneringen:) 15 lag fick spela, och till nästa BSK skall vi se till att det blir ännu fler som får chansen.

Tack alla ni som spelade, både figur- odh rollspel - ni gjorde vår helg:)

Samtidigt finns det några vi vill rikta ett extra stort tack till - våra spelledare! Utan er hade det aldrig gått:)

Los Ponchos som vågade sig upp på scen för att spela rollspel inför publik, med strålkastare riktade mot sig gjorde också en strong insats.

Nu har vi sovit hela dagen, men räkna med att vi ses snart igen, på ett konvent nära dig;-)

/a & t

<A HREF="http://www.rollspel.com" target="_new">http://www.rollspel.com</A>
 

Joakim_UBBT

Veteran
Joined
31 May 2000
Messages
144
Location
Polishuset
Re: BSK rockar:)

ach... nog är det väl fan att man missade BSK och den stora scenen..... men jag kommer igen. Och det bör alla ni andra oxå göra på SnöKon2001, ett vänskapligt konvent =)



"Att spela datorspel på konvent är som att runka under en orgie" Citat SnöKon-95
 
Joined
16 May 2000
Messages
355
Location
Stockholm
Re: SnöKon rockar oxå:)

Hoppas du hade trevligt på SävCon istället... Och visst är SnöKon schysst - självfallet tänker vi komma dit i januari! Då hoppas vi träffa många av er på BSK och många, många fler som inte kom dit oxå... Då är det dags för äventyret "De Oskyldiga"

Ja då kommer nog jag också. Och då jäklar ska det spelas Western.

Willie

"Bite me dough boy!" - Mimi i The Drew Carey show
 
Top