Varulv Paris - Runda 3

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Sidd, roligt att du pratar om förtroende, du är den som har minst av den varan i min bok. Jag kan inte ta risken att lita på dig. Kanske nästa runda, beroende på ut fall.
Varför ser du misstankar ang mig?
Vad har jag ljugit om?
Har jag försökt fixa uppdragen?
Har jag gett mig in i dina områden?
Har jag misstänkliggjort dig på nått vis?

Du verkade reagera på att jag tyckte vi alla skulle täcka upp andra som skulle omringa område 1.
Det var väl inget konstigt och det inbegrep även mig och mina åtagande.
Eller var det nåt annat?

Kommunikation tackar.

Fridens / Vive la France et Sidd!
 

Nerva

Veteran
Joined
12 Sep 2022
Messages
21
Din plan är nästan för uppenbar. Jag och Vimses skall vara dina minions så du kan sitta säkert i mitten och hugga oss i ryggen när det passar
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Din plan är nästan för uppenbar. Jag och Vimses skall vara dina minions så du kan sitta säkert i mitten och hugga oss i ryggen när det passar
@Vimes min trogne ”minion”🤣

Dansar ju efter minsta vink jag ger👍
Jag visste det ju hela tiden!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Dax att lämna in order till SL:

Samarbete för att klara uppdragen kan ju lyftas.
Förslag:
Uppdrag 1 fixas av mig Sidd👍
Uppdrag 2 fixas av @Basenanji 👍
Uppdrag 3 fixas av @Vimes👍
Uppdrag 4 fixas av @Andersson 👍

Är det ok för alla eller har nån några bättre förslag så välkomna att lyfta detta.

Vive la France et Sidd!
 

Nerva

Veteran
Joined
12 Sep 2022
Messages
21
Jag blir mer och mer övertygad att du är en ulv. Fogden ger inget inflytande i området där den står. Så din välvilliga uppmaning skulle, kosta alla andra än dig 5 inflytande och det fina i kråksången är att du då kan ge mig skulden.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Jag blir mer och mer övertygad att du är en ulv. Fogden ger inget inflytande i området där den står. Så din välvilliga uppmaning skulle, kosta alla andra än dig 5 inflytande och det fina i kråksången är att du då kan ge mig skulden.
Jag kan ha fel men kolla reglerna innan du anklagar mig för ulv.
Uppdraget gäller väl att 1 enhet räcker för att klara det och jag vill inte att du tar över ett område som jag har för då förlorar ju jag poäng.
Din enhet där klarar uppdraget utifrån vad jag förstår - det är väl bra👍

Kolla upp om jag har fel och sluta vara så himla nojjig😇 med typ den ända i Paris som försöker bygga upp nån form av strategi till samarbete.
Kanske du bara trollar mig så det får jag väl käka då.

Friidens / Vive la France et Sidd!
 
Top