Varulv Paris part trois - Le Runda 4

Ja, alltså: det står inget i reglerna om att man inte får citera och Feuflux har publicerat hur PM:en ser ut. Exakt noll problem. Är det så så att det här är en grej (att Stradh goofat) så är det ju bara att spilla bönorna.

Vill du alltså att vi ska gå den vägen?Ska jag posta det som är skillnad och som jag bara och du kan ha fått?
Det tycker jag är 0% regelbrott, och kan inte se något i reglerna som antyder att det inte skulle vara det.

Nu sitter jag på gym-cykeln å försöker pressar lite juljanssons ur kroppen ett tag.

Välkomna till Farsta IP gymet under simhallen där jag kliver in i bastun sen. Nästa bild blir från bastun om ni inte vågar komma och checka av det😅

Attachments

• IMG_0169.jpeg
    IMG_0169.jpeg
    1.7 MB · Views: 5
Nä nu får det räcka. När rundan började var jag 100% att Stradh var ulv, men @Sidd gräver ju bara djupare och djupare.

Röst: @Sidd
Jaha det var ju det då😟

Du slipper se vad som hände i bastun men det jag snackar om och om Vimes är vanilj är att i den version som SL flöflö la upp R1 startpost så står det efter Specialförmåga: <REDACTED>
Detta är helt öppen info.
Som Stratt inte påpekar kan vara skillnad.

Jag har info Specialförmåga: Ingen.

Stratten babblar smoking gun å hettsar mig med röst där i R1 och när det kommer till kritan så var det nåt annat ord som han syftade på skulle vara så fantastiskt speciellt.
Orkar inte kolla exakt vilket ord men han backade på det för det var ju ingen skillnad😇
Han missar alltså att faktiskt peka på nåt (en bybo borde kollat upp)
Snabba bud i mellerud😵‍💫

Ja, jag fattar inte Sidd. Vad är det ens vi argumenterar om? Ulvar och bybor alike kan ju både ha eller inte ha specialförmåga. Vad är det Stradh sagt och vad tänker du att det betyder?

Jaha det var ju det då😟

Du slipper se vad som hände i bastun men det jag snackar om och om Vimes är vanilj är att i den version som SL flöflö la upp R1 startpost så står det efter Specialförmåga: <REDACTED>

Stratten babblar smoking gun å hettsar mig med röst där i R1 och när det kommer till kritan så var det nåt annat ord som han syftade på skulle vara så fantastiskt speciellt.
Orkar inte kolla exakt vilket ord men han backade på det för det var ju ingen skillnad😇
Snabba bud i mellerud😵‍💫

Jag har förklarat vad jag gjorde för misstag upprepade gånger....till framförallt hägern. Mint 3 ggr har jag förklarat min miss där...och du är fortfarande på den som oförklarad?

Jag bad som tidigare sagt till och med dig, @Sidd, om ursäkt direkt när rundan efter öppnades. Jag upptäckte min tankevurpa mellan stängning av runda ett och öppning av runda 2. Så vad du far efter här nu är ytterst oklart

Ja, jag har gått tillbaka till R1 för att kolla men fattar inte.

Sidd claimar Vanlij. Stradh frågar hur det är formulerat. Sidd hänvisar till startinläggets exempel-PM och säger att det är regelbrott att prata PM. Stradh säger "meh, så ser inte mitt PM ut!" och röstar på Sidd .

Jag antar (utan att ha kollat R2) att Stradhs misstag berodde står "Specialförmåga: <REDACTED>" i startinläggets exempel-PM och inte "Specialförmåga: <ingen>" som det står i oss vanilj-killars PM. Dumt misstag, men knappast ulvigt.

Det började som en höna av en fjäder, och är fortfarande inte mer än en fjäder det här.

Och 0% hjälpsamt av Sidd att börja kladda runt med detta nu i sista rundan.

Jaha det var ju det då😟

Snabba bud i mellerud😵‍💫

Jag tycker det är lite samma vibes i det här inlägget som det var i mitt inlägg igår när jag försökte få med någon att hänga Brynolf. (Dvs mitt tramsinlägg)

Om du är bybo så är det ju ditt jobb att visa det på ett tydligt sätt nu, och förklara hur du alltid har varit det. Jag är en velig jävla vågmästare som VILL känna mig mer trygg.

Dessutom är det väl @Vimes som är ulven hela tiden och har majndfackat mig, men ingen lär väl hoppa på det tåget?

Jag har förklarat vad jag gjorde för misstag upprepade gånger....till framförallt hägern. Mint 3 ggr har jag förklarat min miss där...och du är fortfarande på den som oförklarad?
Du argumenterade för att jag skulle utelämnat ett annat ord som du påstod skulle vara viktigt👍
Du backade på det👍

Jag visar här nu på nåt annat och att Vimes som påstår sig vara bybo inte ser vad jag pekar så övertydligt på är otroligt😣

Den info jag nu gav finns inte i R1 startposten med byboPMexempel.
Är du utan specialförmåga @Vimes ?
Visst står det ”ingen” till skillnad från <REDACTED> Vimes?

Det är bara du som bybo utan förmåga som kan verifiera mitt påstående.

Detta verkar Stratten inte uppfatta som skillnad eller?

Du larvar dig kanske så jag låter dig nu ta det här med @Hägerstrand utan mitt blodsocker brusande i tråden😇

Long live no Sidd

Såhär kan man skriva om man inte vill ha 1000 frågor om vad man försöker säga:

”Jag kan gröna mig eftersom jag har PM-info som enbart bybor har. När man är vaniljbybo står det ”Specialförmåga: ingen”. Den informationen finns inte i R1-infon”.

Och då får man svaret:
”Det finns även vaniljulvar. Deras specialförmågor är rimligtvis formulerade på samma sätt. Detta är alltså inte information som är unik för bybor”

Äh. De påstådda förflyttningarna är ändå det konstigaste, och den punkt där @Sidd varit mest undvikande. Jag får inte ihop den storyn om han inte är ulv.

Allt annat än det har mest varit för att jag ska känna mig lite tryggare.

Eventuellt har han en ulvförmåga som neutraliserar min röst, men då ligger @StradhLestat s röst först.

Han kan också ha en ulvförmåga som gör att han styr vem jag röstar på, i så fall har han redan vunnit och det förklarar varför han bara tramsar.

Eller så är @Vimes ulv och jag har spelat mitt sista ulvparti någonsin idag.

Äh. De påstådda förflyttningarna är ändå det konstigaste, och den punkt där @Sidd varit mest undvikande. Jag får inte ihop den storyn om han inte är ulv.

Eventuellt har han en ulvförmåga som neutraliserar min röst, men då ligger @StradhLestat s röst först.

Han kan också ha en ulvförmåga som gör att han styr vem jag röstar på, i så fall har han redan vunnit och det förklarar varför han bara tramsar.

Är det vimes, så har jag haft fel i ALLT....hela vägen in i kaklet

Såhär kan man skriva om man inte vill ha 1000 frågor om vad man försöker säga:

”Jag kan gröna mig eftersom jag har PM-info som enbart bybor har. När man är vaniljbybo står det ”Specialförmåga: ingen”. Den informationen finns inte i R1-infon”.

Och då får man svaret:
”Det finns även vaniljulvar. Deras specialförmågor är rimligtvis formulerade på samma sätt. Detta är alltså inte information som är unik för bybor”
Jag ville ju inte snacka PM för det tycker jag är mot intentionen i spelet.
Stratt hade alltså inget på mig.
Det du lyfter nu kan ju förstås stämma med att vaniljulvar har det (det tänkte jag inte på här nu😵‍💫) MEN jag tycker det är nåt som Vimes nu konfirmerat stämmer för vanilj-spelare👍
Det är alltså skillnad från startposten R1 MEN det tar inte @StradhLestat upp!!!

Ergo: Stratt har nåt annat där🙏👏🎉😅😱😝🏋️‍♀️🎈

@Hägerstrand dribbla inte bort årets första spel på detta tydliga👍

Är det vimes, så har jag haft fel i ALLT....hela vägen in i kaklet
Ja men då får du vi se till att hitta nåt pån.
Hägern Väktade Vimes!
Hägern är bybo👍 (inget motclaim)
Skulle Vimes/Isaac missat/glömt skicka in Nattmord känns osannolikt.
Nu blev det inga förflyttningar visserligen å kartan är scum.
Du frågar mig om vad jag gjort för grönt å jag måste erkänna att det finns fan inget (förutom Isaacs röst på mig som verkligen hade skickat mig till grintråden). Vimes eller du (eller ens Hägern) har likaledes rosat marknaden på bra bybospel så vi är lika goda loosers allihopa här.

Jag har altså INGEN förmåga: har försökt övertyga dig om det nu ett par poster😇🥁🙏😵‍💫
Mina förflyttningar är kaos: varför skulle jag tex stå kvar med min Soldat i stället för att ta ett till arr🙏🤮

Back