Varulv Paris part trois - Le Runda 4

@StradhLestat @Sidd vad är det grönaste ni gjort och vad är det ulvigaste den andra gjort?

Bortsett då från rent "Han är ulv eftersom jag inte är det" som är väldigt svårt för mig att använda

@Vimes hur går bilen?

Hur ligger du procentmässigt på vem som är troligast ulv av stradh och sidd?

Jotack, dottern tog körkort i september och har den mycket, hon är för jävla duktig på att lämna tomburkar och godispapper efter sig.

60% Stradh 40% Sidd tror jag. Tycker det är skitsvårt. Isaacs röstmönster tyder på Stradh, men jag tycker Sidd är alldeles för inaktiv här på slutet för att jag ska vara nöjd.

@StradhLestat @Sidd vad är det grönaste ni gjort och vad är det ulvigaste den andra gjort?

Bortsett då från rent "Han är ulv eftersom jag inte är det" som är väldigt svårt för mig att använda
Jag har försökt spela och bidra till byn på det sättet jag kan. Att allt jag gjort eller trott har visat sig vara fel, har väl inte grönat mig direkt. Så rent krasst, jag har inte lyckats gröna mig på annat sätt än att spela på det sätt som jag kan bidra med. Jag brukar inte blanda mig i mekanikdiskussionerna...de passar inte min hjärna helt enkelt, och där har jag följt hur jag brukar vara.
Så mitt "grönaste" (iom att alla mina teorier har visat sig spricka hittils) har varit att jag spelat som jag alltid gör när jag är bybo.
Det är också där jag har det "rödaste" jag hart på Sidd.
Sidd uppfattar jag, som att han inte spelar som han brukar. Vare sig som bybo eller voffe. Så passiv som Sidd varit i princip hela spelet är inte något jag känner igen. Bybosidd är normalt aktivare, brusigare kanske? Den här gången har han kännts helt frånvarande i typ alla rundor
Varulvssidd är normalt också mer på hugget, så det känns inte riktigt igen där heller.
MEN det kan vara så att varulvsSidd inte haft sällskap i varulvschatten direkt. Isac har varait AWOL konstant? Om Sidd inte har någon att bolla med, som voffe, så kanske han blir väldigt mycket försiktigare och rädd för att försäga sig eller måla in sig i ett hörn?

Så Mitt grönaste, jag spelar som jag alltid gör som bybo. Mitt rödaste: Jag har haft brutalt fel i allt och dessutom gjort direkt fel.
Sidds rödaste, han spelar inte som han gör, vare sig som bybo eller voffe... Detta gör att jag inte ser något direkt grönt heller...

Vi kan fan inte låta två lågflygar ulvar vinna spelet på att inte delta typ.

Vidare: jag håller det för mer sannolikt att Stradh, som har fyllt år och haft IRL grejer än att Sidd (erfaren och i varje fall väldigt aktiv i början av spelet) skulle ha missat att du inte kan väkta dig själv, Häger.

Å andra sidan är det ju supermärkligt att Sidd är helt inaktiv nu.

Vidare: jag håller det för mer sannolikt att Stradh, som har fyllt år och haft IRL grejer än att Sidd (erfaren och i varje fall väldigt aktiv i början av spelet) skulle ha missat att du inte kan väkta dig själv, Häger.

Å andra sidan är det ju supermärkligt att Sidd är helt inaktiv nu.
Jag också. Jag tyckte det var solklart att Stradh skulle åka denna runda fram tills @Sidd började svara så konstiga saker om sina truppförflyttningar. Det är egentligen den enda anledningen jag har att rösta på honom istället, men jag tycker att det han skriver låter svinmärkligt.

Det finns också argumentet att jag tror att @StradhLestat hade velat bli av med mig mycket tidigare om han var ulv, eftersom han tycker att jag är störig nog att ha med i spel när han är bybo. Att han avstått från att nattmörda mig såhär länge är i så fall anmärkningsvärt.

Vinmugg deluxe såklart

Jag lutar med åt Sidd ju mer jag tänker på det och läser de sista rundorna. Sidd verkade på hugget i R1, men har sedan helt glidit in i skuggorna.

Jag lutar med åt Sidd ju mer jag tänker på det och läser de sista rundorna. Sidd verkade på hugget i R1, men har sedan helt glidit in i skuggorna.
Om Sidd och Isaac visste att de kunde plocka siaren R1 så är ju "supergröna dig själv genom att hänga mig och avvik sen från spelet" inte alls en dålig strategi ifall Sidd skulle ha misslyckats med att rädda sig.

Men den här sortens ulvtrådspsykologi vinner man aldrig spelet på.

Halloj
På väg hem från jobb.
Tänkte först skriva att det ”var ju skönt med en byboseger i årets första lir” men ser nu att ni diskuterar Strattens och mitt lir.
Ja det har ju generellt varit väldigt svårt att överhuvudtaget få nåt grepp på söelet å mest försöka ta egna områden och typ se å hänga med på vad som sker med brädspelet.
Eftersom jag är utan förmåga och ni andra haft lite olika så har jag gjort mitt yttersta för att inte brusa tråden. (Jag vet att jag ställer mycket frågor och härjar med andra spelare så det har lite varit min intention denna gång: varje gång jag tänkt skicka en post så STOPP Det behövs inte! Låt de andra dra få ta plats och gör inte tråden till 40+ sidor.)

Därav mitt sparsmakade spel. 😷
Förutom både dagjobb och kvällsspelningar 2 st (lörd, mån) +rollspel söndag så det har varit mycket nu liksom😇

Long live vanilla Sidd

Halloj
På väg hem från jobb.
Tänkte först skriva att det ”var ju skönt med en byboseger i årets första lir” men ser nu att ni diskuterar Strattens och mitt lir.
Ja det har ju generellt varit väldigt svårt att överhuvudtaget få nåt grepp på söelet å mest försöka ta egna områden och typ se å hänga med på vad som sker med brädspelet.
Eftersom jag är utan förmåga och ni andra haft lite olika så har jag gjort mitt yttersta för att inte brusa tråden. (Jag vet att jag ställer mycket frågor och härjar med andra spelare så det har lite varit min intention denna gång: varje gång jag tänkt skicka en post så STOPP Det behövs inte! Låt de andra dra få ta plats och gör inte tråden till 40+ sidor.)

Därav mitt sparsmakade spel. 😷
Förutom både dagjobb och kvällsspelningar 2 st (lörd, mån) +rollspel söndag så det har varit mycket nu liksom😇

Long live vanilla Sidd
Hej, ställde en fråga i morse. När skickade du in din truppförflyttning till Föfly?

Back