Varulv Paris part trois - Le Runda 2

Häger lär ju dö denna natt?
Där råder å andra sidan full blown telepatisk vinmuggs-chicken race mellan mig och ulvarna på om jag väktar mig själv eller inte i natt, men det är ju dumt ifall jag ska telegrafera mer hur jag tänker om det så det är det sista jag har sagt i frågan.

För att du märker om han fifflar med din rang förstås, och rapporterar till oss andra.
Hmm. Jag tycker den här ”nej gör såhär”-tonen är mer hur man skriver till en ulvkompis, till en bybo brukar man förklara lite mer varför. Jag tycker min syltburk smakar finger.

Där råder å andra sidan full blown telepatisk vinmuggs-chicken race mellan mig och ulvarna på om jag väktar mig själv eller inte i natt, men det är ju dumt ifall jag ska telegrafera mer hur jag tänker om det så det är det sista jag har sagt i frågan.

Alright.

Så vad om Basse är ulv? Jo då är Sidd också ulv. Win!

Så vad om Basse är bybo? Då vet vi att:
K-figurerna utför inte mord, utan snor bara områden med Inflytande.

Nåt mer en bybo-basse ger oss? Jag börjar bli seg i kolan och kommer inte på nåt.

Jag har meddelat Feuflux att min soldat och härold ska gå till 14 om ni undrar i R2.

Vinn det här åt mig nu byn, jag ska ju ha mitt VARULVSGULDÅR2026!!!!11!!

@Brynolf - orange - 11
@Hägerstrand - gul - stå kvar
@Sömniga Isaac - röd - 12
@Vimes - blå - 9
@StradhLestat - grå - 14
@Basenanji - ljusblå - stå kvar
@Sidd - rosa - 1

Är det här det bästa för byn och vi är överens nu?
Jag är på och hoppas alla tummar ok så det blir rätt😇👍

@Sömniga Isaac Är du med eller ska vi kallt räkna med att du står still?

Jag öppnade jobbet tidigt i morse så jag orkar inte göra några mer vettigt denna runda än att göra rätt förflyttning och vänta in färg på Basse vilket tror jag kommer gröna mig ännu mer. Jag slår 1T20 för att sätta lite fart på Härolden som mest står å sover😇

Ja, och då finns det ingen förklaring på varför någon ljugit om en förmåga som påverkat din rang, vilket i så fall innebär att mordet inte skedde hos Basse.
Vi behöver ju inte bara förklara min rang-diff, utan även Isacs. Och han har ingen härold-påhälsning alls.

Vad fan Basse har ju skickat sin härold till Isaac utan att Isaac backat i rang. Om demagog/agitator-rollerna bara funkar ifall man startar rundan på samma ruta som spelaren man influerar så blir de ju meningslösa mot alla spelare som har lägre rang än en själv

Vi behöver ju inte bara förklara min rang-diff, utan även Isacs. Och han har ingen härold-påhälsning alls.
Isaacs rang-diff förklaras av att du blivit blivit demagogad. (Och din rang-diff skulle kunna förklaras av att Isaac blivit antagonistad, men som du säger ingen härold där)

Så jo, det är en och samma rang-diff, och jag ser bara hur den förklaras av att Stradh ljugit om något.

Vad fan Basse har ju skickat sin härold till Isaac utan att Isaac backat i rang. Om demagog/agitator-rollerna bara funkar ifall man startar rundan på samma ruta som spelaren man influerar så blir de ju meningslösa mot alla spelare som har lägre rang än en själv
Äh de är ju formulerade så i anmälningstråden det var inget.

Ökar Basses förmåga siffran? Eller ökar den rangen? Min ökar RANGEN med två steg.

@Basenanji

Isaacs rang-diff förklaras av att du blivit blivit demagogad. (Och din rang-diff skulle kunna förklaras av att Isaac blivit antagonistad, men som du säger ingen härold där)

Så jo, det är en och samma rang-diff, och jag ser bara hur den förklaras av att Stradh ljugit om något.
Woow, nu hänger jag inte med. En gång till?

Back