Varulv Paris part trois - Le Runda 2

Jag skickade min härold mot @Sömniga Isaac som jag tror är en ninjaulv! (Dvs en extra cool och slick smygulv)
Om jag är en ulv så är jag mer en ulv som tappat bort läsglasögonen som hänger i sinilbandet runt halsen... Och nu funderar på var i helvete mina glasögon ligger, kanske under din kontroll!

RÖST: @Sömniga Isaac

Du är fåordig och mystisk. Berätta mer om hur du har tänkt om spelet! 🙂
Ärligt och tragiskt... Inte tänkt det minsta... Jag känner mig helt ärligt som usel spelare som mest hänger med just nu i periferin och inte deltar på vettigt sätt.

Jag missade helt planen i runda 1. Flyttade härolden till Vimes för att jag tycker Vimes är trevlig. Oroa dig inte, jag kommer flytta den igen Vimes! Är lite besviken att vi kastade ut BM och fattar kanske inte helt varför folk hade misstanke mot dig och BM.

Brynolf smider planer. Verkar arbeta för byn, vill kordinera spelet. Vilsna och envisa får låter sig sällan ledas. Tror inte rebeller är ulvar, ulvar skulle nog se det som för riskabelt, vilket jag lyfte i runda 1. Sen friskriver jag inte den som bryter mot planen, men fläckfritt spel känns mer som något ulvar hålls med för att kunna diskutera och flytta blicken från sig själva genom att peka på alla udda fåglar som går sin egen väg.

Ingen substans här inte, men det är så jag tänker.

Jag missade helt planen i runda 1. Flyttade härolden till Vimes för att jag tycker Vimes är trevlig. Oroa dig inte, jag kommer flytta den igen Vimes!
Jag fattar inte riktigt, flyttade du din härold som sabbar för Vimes för att du gillar honom?

Jag fattar inte riktigt, flyttade du din härold som sabbar för Vimes för att du gillar honom?
Jag är inte helt hundra på hur det sabbade för Vimes. Jag måste missat något som Vimes sa i runda 1. Så att säga, jag är nog inte helt med i spelet överhuvudtaget.

Jag har fortsatt rang 1 vilket gör att jag kan utföra mina tjusiga vaniljmoves först av alla på Paris gator.

Vive Sidd le premier

Back