Brynolf
Noga utvald snuskhummer
Den stora frågan är varför din soldat står i 13?Jag inventerar. Vad som hänt med din rang har jag ingen aning om.
Den stora frågan är varför din soldat står i 13?Jag inventerar. Vad som hänt med din rang har jag ingen aning om.
Jag gick en promenad till dig för att flytta på pjäsen. Inventera som lustigare ord för att jag gick till ditt fina område och kikade. Kommer inte dröja mig kvar, så oroa dig inte.
Right.Ulvarna tog ut Anthrox för att han var siare right?
Läste jag fel förra rundan? Jag tar på mig den missen i så fall. Säker på att jag skulle gå till 13.Den stora frågan är varför din soldat står i 13?
Trött snabbläsare här, missade att det i fluxens exempelpost stod "befogenheter". Tyckte det var ett så udda ord att ha i mirtt pm, om att ha befogenhet att rösta. Det var det jag fiskade efter hos sidd.Kan du förklara vad du läste i @Sidd s outning och hur du tolkade det? Jag tycker du har varit väldigt svävande i vad den misstanken var grundad på, och vad jag kan se här du inte direkt försökt få med någon på den heller.
Det verkar vara det enda de gör. Men vad vet väl vi om knardinalernas hemligheter?Ok kardinalernas funktion är att stoppa bybor från att skaffa sig områden?
Det tror inte jag. Jag tror att alla spelare är ordnade i rang, så när två dör kommer alla som låg efter dem flyttas upp ett eller två steg. Har någons rang blivit förändrad på ett sätt som motsäger det?Nä, jag tror att Flöx slumpar ny rang varje runda.
Nej... min blev två bättreDet tror inte jag. Jag tror att alla spelare är ordnade i rang, så när två dör kommer alla som låg efter dem flyttas upp ett eller två steg. Har någons rang blivit förändrad på ett sätt som motsäger det?
Nja vi ändrade oss till en nästan orimligt mycket smartare plan. Du skulle ha gått till 11. Men nu snodde Basse ditt hem så tji fick duLäste jag fel förra rundan? Jag tar på mig den missen i så fall. Säker på att jag skulle gå till 13.
Jag fick -3 i rang. Sug på denDet tror inte jag. Jag tror att alla spelare är ordnade i rang, så när två dör kommer alla som låg efter dem flyttas upp ett eller två steg. Har någons rang blivit förändrad på ett sätt som motsäger det?
Rimligen gick Häger dit för att väkta Anth, men Anth gingo därifrån. Och Häger hade ändå inte land nog för en väkt.Att vår Väktare @Hägerstrand står med sin Härold på Anths fd lila arr är ju skumt
Okej, men det är väl i linje med min tolkning i och med att du har påhälsning av @Basenanji och hans claimade roll?Jag fick -3 i rang. Sug på den
Nja det är ju Strattens härold jag har påhälsning av.Okej, men det är väl i linje med min tolkning i och med att du har påhälsning av @Basenanji och hans claimade roll?
Inte uteslutet att Anth gick till 15 för att majndgejma ulvarna väl? Jag tycker det är konstigt om kardinalerna inte nattmördar, med tanke på att deras förflyttning med priolista verkar funka som förra året.Knardinalerna tycks inte utföra morden iaf. Anth gick till 8,och inget K där.
Jag såg nu inlägget med den nya planen, läsförståelsen var inte på topp tydligast... Så ... Uh.... Hoppsan...Nja vi ändrade oss till en nästan orimligt mycket smartare plan. Du skulle ha gått till 11. Men nu snodde Basse ditt hem så tji fick du
Nåja, ingen större fara. Frågan är bara hur ulvigt vi ska se din miss där. Ockham säger ju att du knappast skulle göra sådär som ulv. Och ulvarna lär påminna varandra om den andre skulle ha missat att byn ändrat plan. Enda möjligheten att du skulle vara ulv är om du försökte vinkoppa oss under bordet.

Sorry. Okej. Det är suspekt.Nja det är ju Strattens härold jag har påhälsning av.