Jag ska kämpa på men nu hade vi behövt hålla ihop
@Sidd!
Det som rödar Hägerstrand är just hur han inte byter till Brynolf i R1 tycker jag. En skitsak möjligtvis, men ändå. Hans tidiga röst på Big Mama i R3 skulle kunna vara ett tecken på byboighet och som jag har sagt tidigare var Hägerstrand och Big Mama på varandra redan i R2. Det skulle kunna vara skådespelat, men jag tror inte det. I slutänden känns det ändå som att Hägerstrand är grönare än…
Jag blev mycket paff över att inte Sysp blev nattmördad i R3, dels för sitt gröna spel ich dels för att kardinalen stod läskigt utplacerad. Var just kardinalen ett sätt att se byboig ut? Sysp grönas också enormt av sin röst på Brynolf, men rödas av sin senfärdighet kring BigMama.
Jag kan inte se något rött i Sidds spel mer än det gamla vanliga med ibland svårlästa inlägg och tusen frågetecken utan riktning. Jag har svårt att se Feuflux placera Sidd och Brynolf precis bredvid varandra och att jag, Sidd och Brynolf skulle vara ulvar på samma tåg mot Sömniga Isaac i R1 känns orealistiskt.
Sömniga Isaac är eventuellt den gulligaste varulven wrnu har skådat, men nej jag tror inte att han är ulv. I så fall var gambiten med Brynolf uttänkt tidigt och sånt ulvspel kan jag i så fall bara gratulera!
Jag kan ha förståelse för att ni riktar misstankarna mot mitt håll, jag är ändå en spelare med tveksamt CV. Men då ska man alltså acceptera att jag röstade ut Big Mama bestämt, har drivit och kämpat intensivt hela spelet och aldrig visat tecken på att vilja ta områden. I så fall har jag, Brynolf och Big Mama ulvplanerat ihop. Jag tycker att det verkar befängt!