Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Parceremoni R5

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Nu är det dags för den sista parceremonin!

Ceremonin håller i tills alla par har bildats, men som mest 24 timmar. Har någon inte valt tills dess så slumpas spelaren ut till i första hand någon som inte har någon bakom sig, och i andra hand till slumpvald sittande spelare. Och glöm inte att ni får ha en privat PM-grupp med er nya partner när nästa runda börjar (och att inte skriva mer med din gamla partner)!

Under parceremonin är parceremonin det enda som gäller, så ni får inte diskutera något, bara säga vem ni vill ställa er bakom.

För er som står upp är det first come, first serve med vem ni vill ställa er hos. Den som i slutet sitter ner med två spelare som står bakom får välja vem av de två som de vill bilda par med.
Om några råkar skriva samtidigt (det vill säga med mindre än en minuts mellanrum) och välja samma person så får den senaste posten korrigera sitt val om hen vill, genom att skriva ”LURING!” i tråden. Spelaren får då välja en ny person att ställa sig bakom.

Ni som sitter i denna parceremoni är:
@Waterhouse
@RasmusL
Och kan alltså sitta ner och se fina ut.

Ni som står i denna parceremoni är:
@Basenanji
@Vimes
@Sidd
Och kan nu då alltså skriva i tråden: "Jag väljer att ställa mig bakom [användarnamn]."

Dags att välja vem ni vill bilda par med!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Jag ställer mig bakom Rasmus så får brorsorna hålla ihop! Om Rasmus väljer att spara Sidd är de nog bägge ulvar!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Sidds orörliga stirrande i barens stora spegel bryts av hur han ljudligt snarkar.
Sover alltså djupt med öppna ögon efter den hårda natten.
Drömmer om…?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Vimes står vinglande på sin plats och muttrar något ohörbart om dagens ungdom och deras hittepån. "Nu är det bara TickTock och PlickPlock, Snapchat och parcermonier", samtidigt som han sneglar åt Sidd i hopp om att slippa gå först.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Eftersom @Sidd och @Vimes nu står och väntar på att den andre ska gå först så kan jag väl passa på att lägga till att den med två spelare bakom sig får lite extra betänketid, när de väl kommit loss och vågat ta klivet, kring vem de kommer välja att bilda par med.

Det går alltså inte att vänta ut tiden på rundan för att det ska slumpas om vem Rasmus eller Waterhouse bildar par med.

Men om ni inte har ställt er bakom någon vid deadline kommer jag fortfarande slumpa Sidd och Vimes till vem de ställer sig bakom.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Programledaren har tagit semester och ligger på stranden en stund. Men @RasmusL du vet vad du ska göra.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Då avslutar vi den sista parceremonin! Alldeles strax inleds första delen i finalspelet.

Och glöm aldrig bort, att vad som helst kan hända i paradiset!
 
Top