Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Parceremoni R4

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Nu är det åter igen dags för parceremoni!

Ceremonin håller i tills alla par har bildats, men som mest 24 timmar. Har någon inte valt tills dess så slumpas spelaren ut till i första hand någon som inte har någon bakom sig, och i andra hand till slumpvald sittande spelare. Och glöm inte att ni får ha en privat PM-grupp med er nya partner när nästa runda börjar (och att inte skriva mer med din gamla partner)!

Under parceremonin är parceremonin det enda som gäller, så ni får inte diskutera något, bara säga vem ni vill ställa er bakom.

För er som står upp är det first come, first serve med vem ni vill ställa er hos. Den som i slutet sitter ner med två spelare som står bakom får välja vem av de två som de vill bilda par med.
Om några råkar skriva samtidigt (det vill säga med mindre än en minuts mellanrum) och välja samma person så får den senaste posten korrigera sitt val om hen vill, genom att skriva ”LURING!” i tråden. Spelaren får då välja en ny person att ställa sig bakom.

Ni som sitter i denna parceremoni är:
@Waterhouse
@Vimes
Och kan alltså sitta ner och se fina ut.

Ni som står i denna parceremoni är:
@Basenanji
@Andersson
@RasmusL
Och kan nu då alltså skriva i tråden: "Jag väljer att ställa mig bakom [användarnamn]."

@Sidd är åter igen immun (och singel) i den här parceremonin och kan alltså inte väljas.

Dags att välja vem ni vill bilda par med!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Då avslutar vi med det den här parceremonin och jag ska börja förbereda nästa runda!
 
Top