Nekromanti Pappersfansinsupprop

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Ibland är det en definitionssak huruvida ett fansin är aktivt eller inte. Bara på kul skulle jag vilja veta ungefär hur många PAPPERSfansin som räknar sig som aktiva idag (dvs att ett nytt nummer planeras eller att fansinet i alla fall inte är nedlagt).
 

Aron Ambrosiani

Veteran
Joined
22 May 2000
Messages
137
Location
Stockholm
Lägesrapport från dipfansinen:

Fortasse bellum lever. Ytterst sporadiskt, tyvärr, det har inte blivit särskilt mycket dippy på sistone. Men ett nytt nummer dyker upp nån gång.

Red Dwarf lever men har sommarledigt.

Mu har lagt ner, sista numret har jag hemma hos mig men har inte orkat med att vika och posta ännu. Det borde jag göra.

Zeus framtid är oklar, jag har även en Zeus hemma men den dyker upp ytterst sporadiskt.
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
SK Lokes Lunta anser sig aktivt. Just nu arbetas det på att färdigställa fjolårets nummer som först lagts ut på internet i pappersversioner.

Daniel "Warduke" Schenström
 

tinwe

Veteran
Joined
20 Jul 2001
Messages
91
Location
Jönköping
Ostfronten lever så klart, och jag kan sätta en peng på att även Runan gör det! :)
Nytt jubileumsnummer av Ostfronten är ute nästa månad.

Daniel Roos
 

SvenFu

Warrior
Joined
4 Oct 2000
Messages
265
Location
Stockholm
Runan är en aktiv okomersiell tidning som bara väntar på bättre tider ;-)

Lexelius, nu när du är åter på fansin-sidan, kanske dags för lite artiklar igen? :gremsmile:

Mvh,

Sven Folkesson
Textansvarig Runan
 

Liner

Warrior
Joined
12 May 2000
Messages
274
Location
Ronneby
Hey! Glöm inte Frontline! Nya numret (#13) ligger och jäser. Det är faktiskt ekonomiska skäl till att det inte gått till tryckpressarna (läs; kopieringsmaskinen) ännu.

/Daniel
 
Top