Pamflettäventyrstävling till Call of Cthulhu Sverige

Har ni fått mottagarbekräftelse från mig så är ni inte förövaren :)
Och jag har svårt att tro att någon alls härinne skulle göra ett så blatant övertramp.
Det handlar alltså om ett helt och uppenbart AI-genererat scenario, där AI också gjort layout, illustrationer och text, men helt missat att det skall vara förlagt i Sverige och verkar även ha problem att förstå vad ett scenario innebär, och mer blev en reklamfolder om Cthulhu, Sverige, Themsen och skräck. En ren vederstyggelse i mina ögon, som iof krävde san-slag från oss domare, vilket i sig förvisso var Cthulhoidt.
Ah, meta

Och jag har svårt att tro att någon alls härinne skulle göra ett så blatant övertramp.
Det handlar alltså om ett helt och uppenbart AI-genererat scenario, där AI också gjort layout, illustrationer och text, men helt missat att det skall vara förlagt i Sverige och verkar även ha problem att förstå vad ett scenario innebär, och mer blev en reklamfolder om Cthulhu, Sverige, Themsen och skräck. En ren vederstyggelse i mina ögon, som iof krävde san-slag från oss domare, vilket i sig förvisso var Cthulhoidt.
Ah! Då så. Det känns som en rimlig diskvalicering, milt sagt.

Har visserligen inte fått någon mottagarbekräftelse inser jag nu. Har ni fått in ett bidrag som heter "Irrbloss"?

Ah! Då så. Det känns som en rimlig diskvalicering, milt sagt.

Har visserligen inte fått någon mottagarbekräftelse inser jag nu. Har ni fått in ett bidrag som heter "Irrbloss"?
Oj, shit. Nej faktiskt inte.
Kan du se vilken dag och tidpunkt du skickade in, och till vilken mailadress?
Så kollar vi spamfoldern. Var ett par som råkade hamna där.

Där drog en deltagare själv in sitt bidrag, då de missat att det skulle vara förlagt i Sverige.
Så totalt 22 bidrag inskickade, men bara 20 återstår.

Någon som behagar att driva med den så nobla juryn månne? Eller är det faktiskt nån som inte besitter ett uns av berättar kunskaper. Kanske han öla upp veckans matpengar på Munkbron och såg den hägrande 500ingen, priset, som sin chans att få lite käk. Men man lär vara bra hungrig för att övertyga sig att tro att man skulle få igenom ett sånt bidrag. Tomte

Back