Pamflettäventyrstävling till Call of Cthulhu Sverige

tinwe

Veteran
Den 15 augusti har vi äran att arrangera en månad lång pamflettäventyrstävling till Call of Cthulhu Sverige.

Eloso Förlag sponsrar med finfina exklusiva priser till tre vinnare.

Vi återkommer med mer detaljer och tävlingens tema den 15 augusti.

Vässa pennorna, så syns vi då!

flyerteaser2.jpg

Betyder det att jag har sju dagar på mig att tjuvstarta nu?

Information om priserna från Eloso förlag
Förstapris: Mörk statyett, pins, presentkort på 500 kronor
Andrapris: Grön statyett, pins, presentkort på 500 kronor
Tredjepris, Pins, presentkort på 500 kronor
Den gröna statyetten, designad av skulptören Hannes Rhodin, föreställer en mörk avkomma och är gjuten i resin.
Den svarta statyetten finns endast i ett fåtal exemplar, och har en blandning av järnpulver i sig. Den kommer att börja rosta över tid, för att få en allt mer monstruös patina. (Man kan blanda äppelvinäger, salt och vatten och spruta detta över statyetten för att skynda på processen.)
Pinsen, designade av Peter Svärd, föreställer the elder signs.
Stjärnan är den som används i de flesta spel, medan grenen baserar sig på H.P Lovecrafts egna design.
Presentkorten är giltiga i Elosos webbshop på valfria produkter.
Foto: Jonas Larsson Olanders

Attachments

• priser1.jpg
    priser1.jpg
    513.9 KB · Views: 6
  • priser2.jpg
    priser2.jpg
    862.7 KB · Views: 6
Det är nog värt att vänta på att läsa förutsättningarna i det här fallet (starkt tips)
Kan ni avslöja innan om man måste skriva dem till CoC Sverige reglerna, eller kan jag använda min CoC 6e bok? Konvertering är ju relativt enkel.

Kan ni avslöja innan om man måste skriva dem till CoC Sverige reglerna, eller kan jag använda min CoC 6e bok? Konvertering är ju relativt enkel.
Visst gäller det CoC Sveriges regler alltid. Allt du någonsin behöver veta avslöjas den 15 augusti.

Back