Nekromanti Paketerbjudande

Zawoud

Veteran
Joined
16 Apr 2002
Messages
131
Location
Stockholm
Jag har fått ett erbjudande om att köpa följande titlar i ett paket:

***
***
***
***
***
***
***
***

begagnat för $***, men jag har redan *** och ***, och har inget akut behov av de andra. Är det någon som skulle kunna tänka sig att dela detta paket med mig?

Detta är ju faktiskt ett köp-/sälj-inlägg, och sådana är inte tillåtna på Rollspel.nu. /Dante
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Jag kan tänka mig att dela på paketet. Följande av titlarna är jag intresserad av:
***
***
***
***

Har egentligen inte något akut behov av dem jag heller, men du kan få Lance att signa *** så kan jag i alla fall få ett samlarex... Bor ju dock i Göteborg, så det blir ytterligare en portohantering. Å andra sidan blir det ju inte så mycket dyrare för Lance att skicka dem till två olika svenska adresser direkt, så det kanske kan funka som ett alternativ?
 

Zawoud

Veteran
Joined
16 Apr 2002
Messages
131
Location
Stockholm
Jag kommer till Göteborg i mitten av november om du kan tåla dig, så slipper vi strula med portot.

Messa mig privat så gör vi upp hur vi delar på grejerna och kostnaderna. Det är ett grymt bra paket, så det vore synd att missa denna chans.
 
G

Guest

Guest
Det tycker jag var mycket pengar om det är begagnade produkter.

Prova att förhandla om priset!
 

Zawoud

Veteran
Joined
16 Apr 2002
Messages
131
Location
Stockholm
Jag tror att det mesta är nyskick. En del av dem kommer jag att få signerat också - det är författaren som säljer.
 
Top