Nekromanti Påminnelse! Forumsöl på fredag!

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
När? Fredag, 21 maj, 1900 och framåt

Var? Monk's Café, Wallingatan (vid Centralstationen)

Vem/Hur? Alla forumiter! Har man inte åldern inne får man dricka läsk. Några britter kommer finnas i sällskapet men de bits inte.

wtf? Fogge är i Stockholm. Lika god anledning som vilken till en pissup!

EDIT: Eventuellt kommer ett antal av oss att boka en femölsölprovning, men man måste vara fler än sex. Är ni intresserade av att vara med PM:a mig så fort som möjligt så jag kan boka. 325:- per person vilket är rätt facilt egentligen.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag kommer enbart för att du använde ordet facilt.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Tyvärr har vi dock inte bokat nån ölprovning så man får helt enkelt bege sig ut i sortimentet av 1400 öl på eget bevåg...

Personligen ska jag landa (1725), till Skanstull (1800), duscha och packa upp mig (1830) och därefter till Monks (1900). Alla tider är cirkatider och om nån kommer dit innan mig, försök kapa ett bord med plats för 10-15 personer. Vi blir 6-7 från mitt WoW-gille inkl. mig och bedömt ungefär lika många till härifrån baserat på den förra tråden.
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
är så jävla bakis att jag inte kan stå just nu. Hoppar denna gången.
 

Brior

Swordsman
Joined
1 Jul 2002
Messages
556
Location
Gävle och Åland
Blev bjuden på födelsedagsmiddag så jag kunde inte komma dessvärre. Hoppas ni hade kul så ses vi kanske nästa gång.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Vi hade sjukt kul och trevligt. Det var jag, chrull, en snubbe som jag sov hos (rollspelsnörd men inte direkt rollspel.nu:are) samt tio pers från mitt WoW-gille.
 
Top