Nekromanti På begäran – nu öppnar vi möjligheten att skaffa En Handfull-samlingarna

Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm



Efter att vi börjat skicka ut artiklar och äventyr ur pdf-samlingarna En Handfull Artiklar och En Handfull Äventyr har vi fått allt fler frågor om att göra materialet tillgängligt för fler. Vi har därför bestämt oss för att åter öppna chansen för fler att beställa dessa samlingar – som alltså fortfarande är under produktion, och för närvarande levereras med en artikel eller ett äventyr i taget.

För att våra backers från crowdfundingen inte skall känna sig sidsteppade blir det dock en liten skillnad. Ni som missade att stödja Westerns återkomst 2013 får betala ett något högre pris för era samlingar, närmare bestämt 299 SEK för varje titel eller båda för 499 SEK. Du hittar både En Handfull Artiklar och En Handfull Äventyr i Åskfågelns webbutik på www.åskfågeln.se

Don’t be a stranger,

Tove & Anders
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Gott initiativ! Kul att fler får chansen att ta del av dessa alster!

Eftersom det är pdf:er och inte limited edition samlarobjekt känner åtminstone inte jag att det skulle skada oss som hade det goda omdömet att köpa dessa redan i kickstartern. Den lilla prishöjningen känns motiverad även nu när man fått försmak på hur mycket gott det döljer sig i dessa paket! :)
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,303
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Jag köpte inte dessa under kickstartern, förbeställda dock samlarutgåvor av grundböckerna :)
Jag är en av de som efterfrågat möjligheten att köpa dessa samlingar som pdf då jag var fattig och även dum nog att inte köpa dem under kickstartern. Har köpt båda nu och vill säga tack så mycket till Åskfågeln för möjligheten!
 
Top