Nekromanti ovanliga snubbar

lyfalitrorjag

Veteran
Joined
24 Feb 2002
Messages
121
Location
lund
är det nån som har haft nån lång ,tung ,stark eller smart gubbe? själv har jag en thism som är 210 cm 101 kg 19 i styk. jag tror att det finns nån som har en mycket större alv men det är en start eller?
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Det är lätt att thismalverna blir långa. Min spelare klagar på dörröppningars låga höjd hela tiden... men han är tunn som en sparris... ;)

Sen är det en som har en revolterande adlig gycklarmagiker, den ska bli intressant att följa...
 

Martin Eriksson

Veteran
Joined
13 Jan 2002
Messages
128
Location
Karlskoga
Kraggbarbarer är stora

Gjorde en kraggbarbar, spelade den dock inte, som hade STY 22, var 2.20 och vägde 160 kg.../images/icons/devil.gif...

Annars så spelade jag en darkener som hade 18 i STY och var lika stor och tyngre än din alv...dom tål en massa stryk men man har svårt att lära känna folk eftersom att alla blir rädda för dig....inge kul att spela jättar
 

Belion

Veteran
Joined
4 Dec 2001
Messages
34
Location
Njurunda
Jag har en Thism alv som är 204cm lång och väger 117.
STY: 24
Folk springer och gömmer sig när han är i
närheten, han är nämligen en drake ibland.
 

Freelancer

Warrior
Joined
22 Dec 2001
Messages
221
Location
Örebro
Måste det vara alver???
Har en Frakktruhkk med STY 24 o TÅL 22 =)
Är 230 cm o väger 220 kg. Stor hårig och svänger en eller flera yxor =)
 

Kotten

Veteran
Joined
18 Nov 2001
Messages
62
Location
Hovmantorp(växjö), kronoberg,
Waj, 19 i stryka,, Ja det är väl som sagt inte omöjligt, egentligen går det bli eeextremt stark om du slår tex 5 bakgrund slag och alla hamnar på fysiska... Så slår du först extremt stark 2t6+9 och hhoi 2 sexor, alltså 21, sen dem andra fyra fysiska får du på +2 i syrka, 4*2=8, 21+8= 29, där har vi en stark alv,, Undrar om man överhuvudtaget kan slå nåt liknande...
 

Skäggmisslan

Veteran
Joined
22 Jan 2002
Messages
67
Location
Billinge
Han skulle allt ta och gå en dust med min Ghor dvärg.
han är en meter lång (99cm) har en styrka på 21 samt en tålighet på 21. inte dåligt för en kille som slått 12 ålderdoms slag (75 bast). Han har en Krell Kharz i en hand och en sköld i andra handen och han absar i medel 27/11/20.

som sagt, inte dåligt för en gammal gubbe.

Skäggmisslan

"Don´t say it with love, just love it"
 
Joined
29 Jul 2001
Messages
814
Location
Stockholm.
"jag tror att det finns nån som har en mycket större alv men det är en start eller? "

Är syftet att ha störst gubbe?
I så fall kan du väl bara sitta o slå tärningar tills du blir maxad...eller bara fuska direkt.
 
Joined
29 Jul 2001
Messages
814
Location
Stockholm.
"STY: 24
Folk springer och gömmer sig när han är i
närheten, han är nämligen en drake ibland. "

Va?
Antingen så spelar ni på ett roligt, oseriöst sätt, eller så skojar du o inlägget dryper av ironi, eller så (det sämsta alternativet), så är du helt allvarlig.
 
Top