Nekromanti Otherworld Miniatures - IndieGoGo

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Joined
22 Oct 2012
Messages
241
Ja i slutändan handlar det ju om prioritera detta över allt annat som man kan få för 2000 spänn, och 2000 är långt mer än jag har köpt figurer för vid ett enstaka tillfälle någon gång tidigare (undantaget Reaper Bones Kickstarter då givetvis :)).

$85-nivån är inget dumt alternativ, särskilt med tanke på att man tydligen inte är begränsad till det första setet utan kan välja något av de andra. Det är möjligt att det även gäller $30-nivån.
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Owlbearpig said:
Ja i slutändan handlar det ju om prioritera detta över allt annat som man kan få för 2000 spänn, och 2000 är långt mer än jag har köpt figurer för vid ett enstaka tillfälle någon gång tidigare (undantaget Reaper Bones Kickstarter då givetvis :)).

$85-nivån är inget dumt alternativ, särskilt med tanke på att man tydligen inte är begränsad till det första setet utan kan välja något av de andra. Det är möjligt att det även gäller $30-nivån.
Äh, vem försökte jag lura, det blir inga blöjor till min dotter de kommande månaderna och inga nya vinterkängor till min son och så får jag se till att hitta ett nytt jobb snabbt om jag blir arbetslös :gremsmile:.

Du måste akta dig för Al Gore!
 

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Joined
22 Oct 2012
Messages
241
Nä att välja ut är att välja bort och det är ju inte i närheten av så roligt som att gå all in. Argumentet "jag kommer aldrig att måla allt det här och jag har redan mer omålat än jag hinner måla under en livstid" biter också väldigt dåligt på mig.

Trevligt att se alla stretch goals uppnådda i elfte timman. En annan bonus är att dina barn kommer att bli väldigt kärva. De kommer att tacka dig så småningom :gremsmile: .

Al Gore är inte så farlig. Han är bara ute efter uppmärksamhet.
 
Top