Nekromanti Osby / Älmhult med omnejd

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,378
Har precis flyttat till Osby på grund av jobb i Älmhult. Största missen är att jag flyttade från min spelgrupp. Så nu är jag på jakt efter ny!

Jag är 33 år och hittar gärna en spelgrupp/spelare som är i ungefär min ålder. Gärna folk med lite humor :)

Kan tänka mig att spela vad som helst i princip och har mycket erfarenhet både som spelare och som spelledare.
 

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,378
Hej Skarpskytten!
Jag vet inte om jag vågar binda upp mig på någon lång kampanj med det pendelavståndet men gärna sporadiska spelmöten och one shots!
Jag gillar OSR och har kört en del Basic Fantasy samt SW White Box. Kul!
 

Skarpskytten

Mellan två äventyr
Joined
18 May 2007
Messages
6,022
Location
Smålands golvbrunn
Ja! Kul!

Min plan är att få ihop en lite större grupp och köra ett upplägg inspirerat av West Marches: varje spelmöte är en expedition, som börjar och slutar på "basen". Spelmöten planeras via doodle, om minst fem spelare kan så kör vi.
 

Flanellkatt

Veteran
Joined
8 Mar 2009
Messages
101
Hej där! Jag är en rätt oerfaren spelare, men bor i Stehag och vill gärna spela rollspel! Kanske går att rådda något?
 

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,378
Hej Flanellkatt, kul att du vill va med! Såg att Stehag ligger ca 8 mil från Osby, så det är ju en lite bit, men du är såklart välkommen att va med ändå om du vill. Plus att du såklart gärna får va med och köra online om du vill: https://www.rollspel.nu/threads/73202
 

Flanellkatt

Veteran
Joined
8 Mar 2009
Messages
101
Ja! Det var lite längre än jag trodde. Jag trodde Osby låg lite närmre Hässleholm. Hmm! Jag får grunna lite!
 
Top