Nekromanti oroväckande

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Jag tycker det är oroväckande att alla frågar om saker som t.ex. Grund utbildning för alver och vad man använder för skriftspråk i västländerna...
Vad händer med eran fantasi? Tycker ni att alver ska ha grundutbildning? Jag tror inte Krille mördar er om ni låter era alver skaffa det... Tycker du att din Mûhadinska handelsman ska kunna skriva ett språk? Jag tror inte Jargien startar krig för det...

Sluta fråga så mycket och använd lite fantasi och gör erat Mundana till erat Mundana och inte Neogames Mundana (inget illa menat det är ett fint Mundana ni har gjort)

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

Coyote Kid

Veteran
Joined
2 Aug 2000
Messages
29
"Jag tycker det är oroväckande att alla frågar om saker som t.ex. Grund utbildning för alver och vad man använder för skriftspråk i västländerna..."

Poängen är snarare att konstuktörerna har haft år på sig att bilda sig en uppfattning om exempelvis mundanas alver. Sitter man och skriver på ett äventyr och stöter på ett problem kan man givetvis hitta på själv men i ett första skede kan man fråga på forumet. Få spelledare har chansen att speltesta sina alster, till skillnad från konstruktörer. Man vill helt enkelt ha en genomtänkt värld på lättast möjliga sätt.

Kid
 

Rhemzor

Veteran
Joined
9 Apr 2001
Messages
172
Location
Borås
Jag håller nog delvis med dig där men......
det kan ju också vara så att de bara MÅSTE göra ett inlägg och då kan du ju bli lite "onödiga" frågor, som man själv skulle kunna besvara........
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Tack!

Åh, äntligen, en klarsynt person. Ett intelligent inlägg! Någon som har RÄTT! Fantastiskt! Tack, Largoi, tack. NeoGames-fjäskandet på det här forumet har gått överstyr för länge sedan.

Å andra sidan, tänkte alla som du skulle väl inte det här forumet finnas. Det vore iofs en klar förbättring :)

- Ymir, trött på att alla måste ha officiella svar på de mest irrelevanta saker. Använder er fantasi, vid Oden.
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Re: Tack!

Om du nu stör dig så mycket på det här forumet.. varför envisas du då med att skriva så jävla många inlägg?

Ezping Orm
 

Krille Holm

Veteran
Joined
4 Mar 2001
Messages
33
Location
Norrköping
jaG HÅLLER MED DIG.
EN TYCKER ATT DET ÄR UPP TILL VAR OCH EN ATT BESTÄMA

Japanskt ordspråk:
"OM du har ett paraply i röven fäll inte upp det"
 

WolmerX

Warrior
Joined
22 Jun 2000
Messages
365
Location
Göteborg
Re: oroväckande[O]

Jag tycker att staten ska bestämma om man ska va me här eller inte/images/icons/wink.gif
. .
|
---

/WolmerX
Besök gärna min sida, den börjar få lite kött på bena nu.
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Tja...

För att jag har för dålig karaktär för att hålla mig härinfrån. Jag måste vara närvarande och visa hur bäst jag är, juh. :)

- Ymir, som får ångest om han inte får göra sin röst hörd med råge.
 
Top