Oroväckande upptäckt ang. Orvar Säfströms röst

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,395
Det var ingen konspiration. Bete er som normalt. Orvar är i allra högsta grad en person och inte ersatt av en växtbaserad intelligens från rymden. Får ni hem en påse frön från Fria Ligan med namnet ”Rollsplels Granola” så är det en helt ofarlig maträtt som duger bra som frukost. Det är alltså jag, Jocke, som skriver det här helt av fri vilja och utan att fått mina hjärnvågor kapade av nån alls - särskilt inte av Gabrielle tentakeldrottningen som kommer att regera i ett årtusende.
Jag, för min del, välkomnar vår nya tentakelhärskarinna!
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,320
Location
Helsingborg
Det var ingen konspiration. Bete er som normalt. Orvar är i allra högsta grad en person och inte ersatt av en växtbaserad intelligens från rymden. Får ni hem en påse frön från Fria Ligan med namnet ”Rollsplels Granola” så är det en helt ofarlig maträtt som duger bra som frukost. Det är alltså jag, Jocke, som skriver det här helt av fri vilja och utan att fått mina hjärnvågor kapade av nån alls - särskilt inte av Gabrielle tentakeldrottningen som kommer att regera i ett årtusende.
Jag har inte fått någon "Rollspels Granola", men jag fick ett paket med Rollspelt? Är det samma sak?
 

Daniel

Swordsman
Joined
7 Apr 2009
Messages
587
Hivefeldtska! Jag visste det!

#SchillerskaAndProud
När jag gick på Schillerska blev vår elevrådsordförande fasttejpad vid en av flaggstängerna på skolgården, av rivaler från Hvitfeldtska. True story.

I efterhand kan jag bara förmoda att det var avsett som en Cthulu-ceremoni, men eleven undkom slutligen.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Det var ingen konspiration. Bete er som normalt. Orvar är i allra högsta grad en person och inte ersatt av en växtbaserad intelligens från rymden. Får ni hem en påse frön från Fria Ligan med namnet ”Rollsplels Granola” så är det en helt ofarlig maträtt som duger bra som frukost. Det är alltså jag, Jocke, som skriver det här helt av fri vilja och utan att fått mina hjärnvågor kapade av nån alls - särskilt inte av Gabrielle tentakeldrottningen som kommer att regera i ett årtusende.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
När jag gick på Schillerska blev vår elevrådsordförande fasttejpad vid en av flaggstängerna på skolgården, av rivaler från Hvitfeldtska. True story.

I efterhand kan jag bara förmoda att det var avsett som en Cthulu-ceremoni, men eleven undkom slutligen.
Jag har bara en fråga: varför gick du på Schillerska? Var det frivilligt?
 

Daniel

Swordsman
Joined
7 Apr 2009
Messages
587
Jag har bara en fråga: varför gick du på Schillerska? Var det frivilligt?
Jag vet inte vad Schillerska har för rykte eller inriktning idag, men när jag gick där var det en supermysig liten estetskola där alla lyssnade på cool musik och vi läste härliga kurser i fotografi, teater, film och kulturhistoria. Det fanns rollspelare och figurspelare i varje klass och det startades mängder av band och spelades in amatörskräckfilmer som skolprojekt. Det kom kända musiker och arkitekter som höll gästföreläsningar i den kulturminnesskyddade aulan. Det var en magisk plats, och en magisk tid.
 
Top