Nekromanti Order namn! [Behöver namnförslag]

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Skall bilda en Guild (order) och behöver namnförslag. Det skall vara en order som har någon form av Fantasy anknytning, och gärna på engelska. Jag har kört slut på idéer.. Därför jag ber om Er hjälp. :gremsmile:
 

Mörker

Warrior
Joined
21 Jan 2004
Messages
309
Location
Hindenburg
För övrigt kallas de ordnar, men du får nog förklara mer vad du tänker dig. Är detta till ett rollspel? och i så fall vilket?...
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,495
Location
En mälarö
>Skall bilda en Guild (order) och behöver namnförslag. Det skall vara en order som har någon form av Fantasy anknytning, och gärna på engelska.

The Fantasy Guild? :gremwink:

Nåja...skämt åsido. Vilket sammanhang är det vi talar om?

/Anders
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Ordern kommer finnas i ett Online RPG- spel. Också därför jag tänkte att skriva den på Allmänt Spelforum kunde vara bra! Spelet är något medeltida, runt 1200- talet skulle jag tro. Och nu undrade jag som sagt om ni har några namnförslag, på vad min order kan heta. Den kommer symbolisera både makt och lojalitet ganska mycket. Förstår ni bättre nu..? Och som sagt, gärna på engelska.

Ett jag har haft på huvudet är; Order of Alderath
(Alderath = Alvisk gud)

Men behöver fler förslag för att vara på den säkra sidan. Jag ska inte direkt byta namn på den på några år. :gremsmile:
 

Nid

Veteran
Joined
27 Aug 2002
Messages
116
Location
Landet
Order of the Powerful and Loyal English Speakers? *fniss*

Alderath låter som hämtat ur Stjärnornas Krig. Vad sägs om Order of the Iron Chain?
 
Top