Nekromanti orcher, finns dom ?

Saruman

Veteran
Joined
8 Jan 2002
Messages
47
Location
Stockholm, Sverige
jag har en fundering kring DoD 6. Ingenstans (i grundboken) står det om orcher.
Så: Finns dom inte, och är ersatta med troll ?
Eller: Står dom inte med för att alla(hmm) vet att dom finns där ?

Vi (gruppen som jag spelar med) kör med orcher...så gör vi "fel" då eller ?/images/icons/crazy.gif
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Vart...?

"Bara undrar var du hittar alla inoficiella filer som folk från riotminds har varit med och gjort?"

Det är inte så svårt när de som gjort dem gör reklam för dem här på forumet, så är man bara någorlunda närvarande här så kan man hitta en hel del. /images/icons/wink.gif
 

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
Tack men..

..det är bara det att jag inte varit på forumet på låååång tid så jag skulle bara kolla om typ några i Riotminds hade lagt upp en hemsida eller nått för just inoficiellt material.

Tack i alla fall.
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Tack men..

"jag skulle bara kolla om typ några i Riotminds hade lagt upp en hemsida eller nått för just inoficiellt material."

Nä, fast det hade varit roligt. Om du är intresserad av länkar så kan du kolla in mitt inlägg
här.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,875
Location
Stockholm
Nu kanske ni undrar varför jag gjorde sådär ...

Som en av upphovsmännen till »Orcher i Trudvang» vill jag bara påpeka att det, längst ner till höger på förstasidan, står: »Ingen vidareförsäljning eller annan distribution får ske utan upphovsrättsinnehavarnas godkännande.»

Detta betyder bl.a. att man inte får lägga upp den på detta forum.

Dokumenten finns att hämta på Rävspels webbplats och ingen annan stans.
 

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
Dante...!

..planeras det något nytt och skoj inoficiellt material till DoD 6.0 från er sida eller har ni lagt ner det?
Bara undrar för jag uppskattar allt seriöst material som läggs (gratis) ut på internet för oss trogna spelare att ladda hem! /images/icons/king.gif
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,490
Location
Stockholm
Det kommer mera!

Fast jag har så jäkla mycket att göra på jobbet nu, så ni får vänta ett tag till. Passa på att diskutera vad ni skulle vilja se under tiden. /Magnus
 
Top