Nekromanti OOC: New wizard city

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Tjaba! Jag har haft helt sjuukt mycket på jobbet senaste dagarna men återkommer med frenetisk aktivitet imorgon!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,382
RasmusL;n66215 said:
Tjaba! Jag har haft helt sjuukt mycket på jobbet senaste dagarna men återkommer med frenetisk aktivitet imorgon!
Ok :) Anade att det var något i den stilen så tänkte att jag inte skulle stressa er.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Sorry gänget, jag jobbar typ 24/7 just nu och hinner typ inte göra annat än att äta och sova. Nästa vecka blir bättre förutom att jag drar på Knutpunkt tors-sön så bättre aktivitet näst-nästa! Jag tycker dock att detta är suparkul och att ni är awesome! :D
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,382
RasmusL;n68077 said:
Sorry gänget, jag jobbar typ 24/7 just nu och hinner typ inte göra annat än att äta och sova. Nästa vecka blir bättre förutom att jag drar på Knutpunkt tors-sön så bättre aktivitet näst-nästa! Jag tycker dock att detta är suparkul och att ni är awesome! :D
Ok. Ingen fara, posta när du har tid igen :)
 

Tomatalven

Hero
Joined
22 Sep 2012
Messages
1,175
JAg är bortrest och kommer att ha mkt begränsad internetuppkoppling i en vecka framåt bara så ni vet!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,382
Ok. Rasmus är ändå avstängd i en vecka så vi börjar inte den här veckan ändå :)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,382
Tomatalven;n88973 said:
Vad är det nu då? Två veckor känns som en evighet.
På grund av avstängningarna och avbrotten måste jag tyvärr avbryta det här spelet. Jag har helt tappat takten och spåret. Jag ber om ursäkt. Det var kul att spela med er så länge det varade.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
God45;n88990 said:
På grund av avstängningarna och avbrotten måste jag tyvärr avbryta det här spelet. Jag har helt tappat takten och spåret. Jag ber om ursäkt. Det var kul att spela med er så länge det varade.

Haha, helt OK :)

Tack, det var najs så länge det varade! :)
 
Top