Nekromanti OOC: New wizard city

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Tomatalven;n60859 said:
Men shit det är helt dött ju :(
Det är det. Men RasmusL är bara tillfälligt avstängd så han återvänder tidigt nästa vecka. Anth verkar bara ha försvunnit dock...

Men min förhoppning är att vi snart kommer igång.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
RasmusL;n62165 said:
Vet vi något om anth kommer tillbaka?
Han har inte sagt något så jag vet inte. Jag tänker att vi låter hans karaktär tona in i bakgrunden och kommer han tillbaks kommer han tillbaks. Så hamnar ni i en fight eller så så kommer han inte vara där om inte anth är tillbaks.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
(Ni har inga existerande kontakter på reningsverket. Men vill ni ge er av och prata med folk är det görbart.)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Tomatalven: Du måste ha en line of sight för att använda Mage Hand och de kan följa var handen kommer ifrån. Din mage hand har dessutom inte styrka nog att rycka ett vapen ur handen på någon. Vill du smyga fram och rycka vapnet ur händerna på en av dem går det men då vet de att du är där.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Nu måste vi vänta in Tomatalven innan vi kan fortsätta. Jag tänker låta vad det säger om din stealth rullning vara osagt ;)
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
God45 blev bannad, vi väntar på honom. Tyvärr är det väl så att du spelar med två av de mest bann-drabbade (haha, "drabbade" ;P ) forumiterna så detta lär vara ett återkommande "problem".
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,300
Om jag startar ett forumrollspel någon gång kommer jag ha som regel att spelarna inte får delta i diskussioner om politik eller spelstilar medan äventyret pågår. :)
 
Top