Nekromanti Onsdagsgruppen söker spelare ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Den bloodelfgrupp vi spelat med varje onsdag, 20–24 (typ) har förlorat en medlem och söker nu en ersättare.

Vi är för närvarande en level 32 paladin, en level 33 mage, en level 33 warlock och en level 33 priest; samtliga bloodelves.

Det vi behöver är egentligen någon form av tank och helst en bloodelf, men vi är inte så kinkiga utan tar vad vi kan få.

Vi spelar som tidigare nämnts varje onsdag (eget dödsfall är dock giltig frånvaro) och alltid i grupp. Solospelande sköter vi med andra gubbar.

Anmäl intresse i denna tråd. Först till kvarn och allt det där …

(För den som inte läst övriga trådar på detta forum: Det rör sig alltså om World of Warcraft, och vi spelar på Steamwheedle Cartel-servern.)
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag kommer!

...men eftersom jag ligger lite efter så är det ett bra tillfälle för de som vill spela upp sina mid-20's-gubbar. Jag kommer nöta hela helgen, så släng ett mess så grindar vi lite tillsammans alla som vill!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Re: Jag kommer!

Swell!

Då är frågan var vi ska questa på onsdag.

Förslaget är Thousand Needles. Där har vi inte varit, och där borde questnivåerna vara lagom för dig. Eller du kanske redan varit där?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Jag kommer!

Nope, jag har inte varit där. Sist jag var där överhuvudtaget var med Togtok för typ ett år sen så det känns inte lika uttjatat som The Barrens. :gremcrazy:
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Re: Jag kommer!

Låter som ett bra tillfälle för mig att försöka komma ikapp lite. Ska se hur långt jag kommer nu före helgen. Kommer jag förbi tjugo så kanske vi kan springa lite ihop?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Jag kommer!

Låter bra. Jag är rätt optad så vi kan nog springa på saker som ligger över min level utan större problem hoppas jag (fast du får nog mer xp/h om jag hjälper dig med dina questar. :gremsmile:)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Thousand Needles alltså! ...

Då föreslår jag att vi ses i Freewind Post kl. 20 på onsdag.

För att underlätta questandet har jag svängt ihop en karta över Thousand Needles med alla platser och sub-regioner utmärkta.
 
Top