Nekromanti Omslaget till Tigerns Öga #2

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Japp, omslaget blev klart idag för hur det kommer att se ut, någon mindre justering kan förekomma, men bilden är den som kommer att pryda omslaget.

Realese är satt till första veckan i januari, men bli inte överraskad om den dyker upp till och med före jul :gremwink:

Omslaget kan skådas på http://www.derefeldt.se/fanzine/ där också ett preliminärt innehåll anges.

// Radagast
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
WoW !!!

Om omslaget ser ut sådär, så kan jag ju knappt vänta tills innehållet kommer ju !!!!! :gremgrin:
 

tinwe

Veteran
Joined
20 Jul 2001
Messages
91
Location
Jönköping
Varifrån kommer det omslaget?
(För jag förutsätter att det inte är nån inhouse-illustration, fast där kanske jag har fel?)
 

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Från Elfwood och fick godkänt att använda det idag. Konstnären är Ric Sattler.

Kommer att framgå i fansinet, och det gör det faktiskt också på omslaget, även om det är smått på denna preview.

// Radagast
 

tinwe

Veteran
Joined
20 Jul 2001
Messages
91
Location
Jönköping
Ric Sattler? Hmmm... Dags att bege sig till Elfwood och spana in hans övriga konstverk. Tack för tipset.
 

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Bakgrunden

Bakgrunden till att det blev just den bilden är att igår fick jag sätta mig för tredje gången för att söka efter en omslagsbild, och fastnade för just denna, ty hade två alternativ tidigare (som fortfarande är aktuella till senare nummer) som dock ingen av kostnärerna har svarat på mejl om ännu. Då jagade jag rätt på en annan bild och mejlade till dennes upphovsperson, men mejlet kom på retur, och så blev det tredje gången gillt igår, och idag kom ett svar att det var ok...och jag blev jätteglad :gremgrin:

// Radagast
 
Top