Eon Omslagen till Eon 5

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
382
Location
Birmingham, UK
Sweet!
Men kommer min bohylla prydas av fina små böcker till de nya aspekten också? Eller kommer de bara stå i grundboken?

Aspektböckerna kommer inte överges, så lämna plats i bokhyllan! ;)

Man kan se Grundboken som ett sätt att få ett smakprov på de åtta aspekterna och om man tycker att någon var särskilt intressant så kommer aspektböckerna kunna användas för att ha ännu roligare med denna slags magi. Till en början blir ju detta begränsat till de fyra som redan är utgivna, men de andra fyra blir högprio för magiteamet därefter (vi måste bara skriva klart Krono/Ikono först >_> )
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Härligt att äntligen få lite mer info om Mûhad och Forion, samt att få återvända till Asharien, det kanske nästa fantasy-landet som skapats.
 

mini72

Veteran
Joined
15 Oct 2018
Messages
110
Snyggt! Men ställer mig fortfarande helt oförstående till vad 5:an ska uppnå som inte efterlängtade böcker till 4:an hellre hade bidragit till. Utgivningstakten lämnar ju en del att önska så att tid och energi här lagts på nya grundböcker, helt kompatibla med nuvarande editionen, är väl inte riktigt vad man hade hoppats på. Men nåväl, ser fram emot att bli positivt överraskad.
Håller faktiskt med. Om 4an är slut såld går det väl att trycka nytt? Sen lagt all 5an tid på nya supplement. Det är ju dom som gör spelet. Finns ju massa "önskade" böcker. Hoppas att ni håller lite hårdare i 5an så det hinner komma mer böcker till den. Dock är dom väl kompatibla. Med det sagt så ska det ändå bli kul när det iaf sker. Måste ställa mej i kö till hyllningskören. Wow vilka omslag. Kanske dom snyggaste jag sett. Å jag håller med om den svarta randen. Skulle göra mycket faktiskt
 
Top