Nekromanti Omröstning

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Hallå i stugorna, och gott nytt år!Jag arbetar som bäst med min nya webb och en av nyheterna kommer att bli nedladdningsbara rollpersonsporträtt (ansiktet och ner till axlarna), liknande PC Portraits som Wizards har i Dragon Magazine och även online (jag har själv gjort en uppsättning halvlängdsmän för ett nummer av Dragon).Jag tänkte därför passa på att göra en omröstning. Vad vill NI helst se för karaktärer? Varje omgång kommer att bestå av 12 porträtt, både män och kvinnor, unga och gamla. Om jag t ex gör 12 magikerporträtt så kommer minst 1 att vara en ung nybörjare (typ Potter) och 1 en väderbiten ärkemagiker (typ Gandalf). Ni fattar grejen. Kom inte med specifika önskemål bara, dvs hur era egna karaktärer ser ut. Däremot som extra bonus så kommer jag att lotta ut bland alla som röstar en spelare som kommer få sin rollperson ritad bland de övriga karaktärerna.Den uppsättning rollpersoner jag kommer rita blir inte det fyndigaste eller roligaste svaret utan i sann irr-demokratisk anda blir det den "rollpersonstyp" som får flest röster som vinner. Däremot står det er fritt att komma på vilka varianter som helst. T ex halvalvsmagiker, trolltjuvar, halvlängdskrigare osv.Posta alla svar här på listan.Gott nyttPeter
 

Jorge

Veteran
Joined
27 Nov 2001
Messages
139
Location
Umeå
Jag skulle vilja se en Andebesvärjare eller en Huvudjägare!/images/icons/dragon.gif
 

Angmar

Veteran
Joined
9 Dec 2001
Messages
88
Location
Stockholm
Skitgrym idé! Jag skulle vara intresserad av en alvmagiker (låter kanske lite tråkigt, men det e han inte :), jag lovar)
 

Jorge

Veteran
Joined
27 Nov 2001
Messages
139
Location
Umeå
Varför inte några odöda (från skelet till dödsgast).
Kanske dvärkirgare (från lätt fjunis till Skägig tatuerat muskelbärg)
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Förtydligande