[Omröstning] Ettbladsscenarion till rollspel på svenska!

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Gärna en länk till omröstningen, men först ett rejält tack!

Den där utmaningen PBS anordnade, den som ni hittar i den här tråden, fick långt mycket mer engagemang än vi trodde. Tjugo skribenter, fjorton regelsystem, trettiofyra bidrag! Vi tar det igen, TRETTIOFYRA BIDRAG! Helt galet! Stort, stort tack till alla fantastiska skribenter som bidragit.

Här hittar ni en länk till omröstningen.

Röstningen är öppen i två veckor från och med idag, alltså fram till och med midnatt 14 november. Sedan tillkännages vem som får guld, vem som får silver, och vem som får juryns pris.

Må bästa scenario vinna!
 
Last edited:

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Den som inte vill scrolla genom hela tråden i jakt på alla PDFer kan hitta en länk till en .zip-fil med alla filer nedan.

 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
811
Location
Umeå
Detta var oerhört svårt att rösta på. Måste erkänna att jag hade fyra stycken som jag inte kunde riktigt välja bland och slog en tärning för att bestämma mig. Så min röst hamnade inte bara på det bästa scenariot utan även på det tursammaste.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Bra jobbat allihopa och jag ser fram emot att få skaffa hela fanzinet! (För det går väl? Ni ska väl släppa det?) Eler blir det "bara elektronisk publicering @Björn Wärmedal?
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,540
Location
Umeå
Bra jobbat allihopa och jag ser fram emot att få skaffa hela fanzinet! (För det går väl? Ni ska väl släppa det?) Eler blir det "bara elektronisk publicering @Björn Wärmedal?
Vi hade bara planerat elektronisk publicering, men det här är tillräckligt många bidrag för att kunna bygga ett kompendium av :) Ska se vad vi kan få ihop!
 

Bengtsson

Veteran
Joined
27 Oct 2020
Messages
118
Röstat, men fick gå in och ändra min röst, för det stod verkligen supernära mellan två olika och betänketid krävdes. Otroligt fint jobbat alla!

Håller helt med om att en kompendium-publication skulle vara riktigt fint.
 
Top