[Omröstning] Chronopia: välkommen till mitt kvarter

Vilka två kvarter var bäst i utmaningen Chronpia: välkommen till mitt kvarter?

  • Det alviska mausoleet

    Votes: 1 8.3%
  • Prosperpalatset

    Votes: 1 8.3%
  • Glada änkan

    Votes: 1 8.3%
  • Helvetesambassaden

    Votes: 2 16.7%
  • Korprämnan

    Votes: 2 16.7%
  • Kryddhamnarna

    Votes: 1 8.3%
  • Kvarteret Gmorg

    Votes: 1 8.3%
  • Kvarteret Pumpernickel

    Votes: 1 8.3%
  • Kvarteret Storm

    Votes: 2 16.7%
  • Mullvadsexpressen

    Votes: 8 66.7%
  • Odrinbron

    Votes: 0 0.0%
  • Qvinten

    Votes: 0 0.0%
  • Sjöberget

    Votes: 2 16.7%
  • Syncloir

    Votes: 1 8.3%
  • Välkomna till Drömmarstaden

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    12
  • Poll closed .

Gamiel

Swashbuckler
Joined
22 Dec 2013
Messages
3,109
Location
Stockholm
Missade att rösta. Hade skjutit upp att läsa alla bidragen o det kändes fel att rösta utan att ha gjort det.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Fjorton fantastiska bidrag, men vi har en tydlig vinnare i @Nion med mullvadsexpressen! Stort grattis till ett helgjutet bidrag med superb layout!

Andra plats delas på fyra fina bidrag av @Rickard med korprämnan, @Anchorman med kvarteret storm, @nano med sjöberget samt mitt eget bidrag helvetesambassaden.

Övriga får en varm applåd och guldstjärna i kanten!

Superkul att vi kunde skramla ihop ett så pass stort intresse för att fabulera fritt till ett rollspel som inte haft aktiv utgivning på många år! Jag har verkligen njutit av att läsa många bra exempel på vad Chronopia kan vara!
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Utmaningen är därmed avslutat. Återstår blott för mig att knåpa ihop diplom till pristagarna - jag återkommer om detta senare!
 

Nion

Warrior
Joined
31 Jan 2020
Messages
305
Location
Göteborg
Fjorton fantastiska bidrag, men vi har en tydlig vinnare i @Nion med mullvadsexpressen! Stort grattis till ett helgjutet bidrag med superb layout!

Andra plats delas på fyra fina bidrag av @Rickard med korprämnan, @Anchorman med kvarteret storm, @nano med sjöberget samt mitt eget bidrag helvetesambassaden.

Övriga får en varm applåd och guldstjärna i kanten!

Superkul att vi kunde skramla ihop ett så pass stort intresse för att fabulera fritt till ett rollspel som inte haft aktiv utgivning på många år! Jag har verkligen njutit av att läsa många bra exempel på vad Chronopia kan vara!
Hurra jag vann :D Jag blev superglad att så många röstade på mig. Tack så mycket!

Snyggt ordnat med tävligen @Tant Ragnar, och alla lämnade in så sjukt bra bidrag!
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,465
Location
Helsingborg
Vill lyfta att jag verkligen gillade Pumpernikel-kvarteret, även om jag inte röstade på bidraget. Självklart ska det finnas fickor till andra dimensioner i staden. Folk förflyttar sig mellan olika delar genom att utnyttja fickorna - kanske finns det flera utgångar i den andra dimensionen, kanske flyttar sig fickorna i ett mönster runtom i staden och man måste vara i tid för att "stiga på".

Just närheten till andra dimensioner i staden är lite outforskat, tycker jag.
 
Top