Nekromanti Om EON-forumets förändring?

Xzarjo

Warrior
Joined
24 Sep 2002
Messages
204
Location
Göteborg
Hej alla tomtar och troll!

På eonforumet (där jag bor) är det en välldig rullians på inläggen. Många frågar sig hur man skulle förbätra detta. Förtillfellet ser man alla svaren på alla nya trådar både på "förstasidan" i forumet OCH när man läser början på tråden. Hur vore det om men bara såg svaren på tråden när man pilla på tråden? Iforsej skulle det betyda ett välldigt massa pillande och jag vet inte var servern skulle säja, men å andra sidan skulle man se 20 "grund"inlägg om man stälde in forumet på att visa 20 inlägg och dom senaste
"grund"inläggen skulle får längra livstid på förstasidan.
Antagligen fins någon hake jag inte tänkt på, eller så har ni redan tänkt på detta och förkastat ideen men jag kände endå för att haspla ur mej något som med en gnutta fantasi kan ses som klyftigt.

Mvh Vätten...
...som sticker upp ett finger i luften och försöker se klyftig ut.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Många frågar sig hur man skulle förbätra detta. Förtillfellet ser man alla svaren på alla nya trådar både på "förstasidan" i forumet OCH när man läser början på tråden. Hur vore det om men bara såg svaren på tråden när man pilla på tråden? Iforsej skulle det betyda ett välldigt massa pillande och jag vet inte var servern skulle säja, men å andra sidan skulle man se 20 "grund"inlägg om man stälde in forumet på att visa 20 inlägg och dom senaste
"grund"inläggen skulle får längra livstid på förstasidan.


Det finns ju som inställning i kontrollpanelen. Du går in på visningsinställningarna och väljer "förvald trådvisning" till minimerat. Sedan kan du visa upp till 99 grundinlägg per sida.

/Balderk
 
Top