Nekromanti Olika formulär samt brickor för jakt

Boorken

Veteran
Joined
1 Apr 2016
Messages
8
Hej!
tack för ett fantastiskt bra spel.
Jag har dock några frågor.

I regelboken hänvisas man vid några tillfällen till hemsidan för att ladda ner exempelvis formulär (sammanfattningsformulär för Rollpersoner, NPC, rykte osv) eller brickorna för Jakt.
Jag kan dock inte hitta detta på sidan någonstans. Har jag missat något? eller var hittar man detta extramaterial?

Tack på förhand
/Boorken
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Vår nya webbplats på åskfågeln.se har blivit försenad hos de som ska hjälpa oss med den. Men vi kommer att lägga upp dem på rollspel.com så länge. Ska försöka få upp dem under helgen. Meddelar på forumet när de är på plats.

/Anders & Tove
 

jazzandekatten

Veteran
Joined
20 Sep 2014
Messages
9
Jag kan inte se att detta kommit upp, alternativt så har jag helt enkelt missat det. Är det något som är på gång? Jaktformulären skulle verkligen sitta fint :)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Jag tror att ni arbetar för fullt, men kan inte låta bli att tjata om Jaktformulären/brickor ändå! :)
De skulle verkligen underlätta och höja upplevelsen när vi spelar på lördag!
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Jag gissar att det bara är försenat, men för säkerhetsskull: Det är väl inte så att jag missat att jaktformulär och brickor laddats upp någonstans?
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
Inkognito;n178255 said:
Jag gissar att det bara är försenat, men för säkerhetsskull: Det är väl inte så att jag missat att jaktformulär och brickor laddats upp någonstans?

jag har inte hört något så jag gissar det är försenat
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Ömfotingen, utlovade nyheter och dessutom en kickstarter för Freeway warrior som ångar på som tåget! Det var längesedan man hade det bäddat för en såpass bra måndag! :)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Ifall att någon saknar Facebook (där Åskfågeln idag bjuder på nyheter och uppdateringar varje timma!! :D ) så tar jag mig friheten att informera om att det kommer att släppas en spelledarskärm med vilken tryckta jaktbrickor medföljer! (Samt även 8 vagnar med speldata!)

Förutom spelledarskärmen släpps även ett nytt äventyr, "Revolverns lag"!

Båda ska skickas på tryck under juli månad.

Idag kör de dessutom 4 juli rea på www.åskfågeln.se där de varit generösa att lägga in ovanstående produkter för förköp så att man kan ta del av rabatten! :)
 

LordTengel

Swordsman
Joined
26 Jan 2003
Messages
526
Location
Linköping
Finns det någon möjlighet att ni kan tillgängliggöra formulären snart? Ser fram emot att spela, och misstänker att de kommer att behövas. :)
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
LordTengel;n192169 said:
Finns det någon möjlighet att ni kan tillgängliggöra formulären snart? Ser fram emot att spela, och misstänker att de kommer att behövas. :)
Formulären från böckerna kan du ladda ner från http://rollspel.com

Längst ner i mittenspalten finns länkar till rollformulär och alla övriga formulär i böckerna. Vi håller på att uppdatera jaktbrickorna inför spelledarskärmen så de finns inte på plats än. Men de kommer att finnas för nedladdning senare.

/Anders & Tove
 

LordTengel

Swordsman
Joined
26 Jan 2003
Messages
526
Location
Linköping
Anders & Tove;n192250 said:
Formulären från böckerna kan du ladda ner från http://rollspel.com

Längst ner i mittenspalten finns länkar till rollformulär och alla övriga formulär i böckerna. Vi håller på att uppdatera jaktbrickorna inför spelledarskärmen så de finns inte på plats än. Men de kommer att finnas för nedladdning senare.

/Anders & Tove
Så mycket koll hade jag... :emb: Tack så mycket!
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Lawless;n209858 said:
Hvor kan man finne disse formularene nå? Jeg får ikke lenken over til å virke.

Rollspel.com och länkarna till formulären verkar ligga nere för tillfället.
Jag har laddat upp rollformulären på g-drive som du kan nå här: https://drive.google.com/drive/folders/0Bz4T28LBWXlqeWwzbHpCblFuWWM?usp=drive_web



Jaktbrickorna har mig veterligen inte publicerats digitalt ännu (släpps i tryckt form med spelledarskärmen i december, antar att de kommer digitalt i närheten av detta!)

Jag såg förresten att det kommit upp lite sneak-peaks på spelledarskärmen på åskfågelns webshop: http://43710.shop.textalk.se/se/article.php?id=43710&art=66319675

Måste säga att den ser otroligt lovande ut från vad jag lyckas utläsa! Jag vågar till och med hoppas att alla tabeller man regelbundet använder i spel har rymts i skärmen, något som enligt min objektiva uppfattning är extremt ovanligt när det kommer till spelledarskärmar! :D
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
CapnZapp;n257946 said:
Du har inte PDF:er av Ryktesformuläret, samt formulären för Vapenkonstruktion och Närstrid?
Jo, de ska ligga där! Titta sista sidorna i filen WE4_Formular.pdf
 
Top