Hans E Magnusson said:Japp vad är dina bästa tillägg till dina favorit %20Din%20favorit%20regel.html#Post762695]regler ?
(konstig länk men funkar)
Åhå, jag hade väntat mig Death Frost Doom från dig, men det är väl ingen dungeon per se?Eksem said:Favoritdungeon: Tomb of Horrors
Den bästa dungeon som har gjorts. Hård, lömsk, koncis; för att inte glömma de ikoniska illustrationerna!
Eksem said:Favorittillägg: Vornheim: The Complete City Kit
Det här kan antagligen vara den bästa rollspelstilläggsprodukt som gjorts, och är den inte det så ligger den definitivt i topp. Det är, kort och gott, rätt sätt att presentera och spela i en stad. Den är vinklad till weird fantasy, men principerna är allmängiltiga.
Favoritdungeon: Tomb of Horrors
Den bästa dungeon som har gjorts. Hård, lömsk, koncis; för att inte glömma de ikoniska illustrationerna!
Eksem said:Rekommenderas varmt!
Det där var lätt den bästa reklamen för den boken som jag hört hitills. Annars brukar det vara nåt lamt i stil med att den ”typ är bra”, framfört som en underdrift.slanfan said:Men en eventuell bubblare är ju Tome of adventure design, som jag öppnar på måfå ibland och blir karatesparkad i hjärnan av.