Nekromanti Oläst eller inte?

Tippis

Warrior
Joined
17 Oct 2001
Messages
356
Location
Uppsala (ina da Flogsta Ghetto)
Är det WWWThreads som har tappat minnet, eller har jag ställt in något fel nu igen?

Fram till för ett tag sedan visades klart och tydligt, med de gamla vanliga röda eller gula mapparna för att markera olästa och lästa inlägg respektive. På sistone har dock detta slutat fungera för mig - istället visas alla inlägg som olästa, förutom det jag just läser, tills jag loggar ut och ALLA meddelanden, lästa eller inte, markeras som lästa.

Vad felet beror på borde väl ligga i var informationen om läst/oläst lagras? Varför har i så fall on-the-fly-uppdateringen av den informationen försvunnit?

Jag har försökt söka bland tidigare meddelanden, men inte hittat någon tidigare beskrivning på ett liknande problem, så om någon kan hjälpa vore det trevligt.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det har nämnts i tidigare inlägg. Det hela har att göra med att räkningen av nya inlägg är avslagen för att inte databas-servern ska bli överbelastad. Vi jobbar på problemet och kommer att återställa allt till det normala så fort vi har möjlighet.
 

Legioth

Swordsman
Joined
26 Apr 2001
Messages
666
Location
Esbo, Finland
Länk

Försök med denna link för en komplett analys av problemet + en lite sandlådskrig + några sura miner + allt annat som gör att det är såååå roligt då trådar inte är helt under kontroll.
 
Top