Nekromanti Okej era latar jävlar ;)

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Nu har man hunnit bli level 54 och närmaste är "bara" 17 levlar under. Är det jag som har för mycket fritid och för lite liv eller är det så att ni andra spenderar för mycket tid med era "alts"?

Snart har man blivit friendly med Argent Dawn och det hade varit roligt att rensa upp lite dungeon-quest i Quest-loggen med er, speciellt där nere i Zul'Farrak så man äntligen fick tag på den där Carrot on a Stick till slut.

Jag skall dock försöka börja köra lite Stratholme och Scholomance med pick-up-grupper så jag får en hygglig utrustning att lira med.

/Seinet Wintermute - Blev nyss 54 och har c:a 80g på banken...
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Eftersom jag inte spelat nånting med min alt den senaste tiden måste det vara du som har för mycket fritid.

Jag har helt enkelt inte haft tillfälle att spela särskilt mycket den senaste veckan. Men det ska bli ändring på det.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Samma här - nu har jag varit på DH och när jag inte jobbat har jag ätit eller sovit, så jag har inte direkt haft tid. Kommer väl in och nöter ner rest state imorrnkväll.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Ok, så var kan jag köpa mig ett liv då?

Ett annat problem för mig är att jag helt plötsligt blev utan konsultuppdrag då slutkunden bestämde sig för ett konsultbyte vilket har satt mig i situationen att jag snart kan vara arbetslös igen. Men till dess kan jag inte påverka så mycket så då får jag lov att sitta hemma och spela spel WoW... blandade känslor angående det med andra ord, dock mest negativa :gremfrown:

/Seinet Wintermute - Hoppas på att få ett nytt uppdrag snart
 
Top