Nekromanti Offensiv?

Master_Z

Swordsman
Joined
3 Sep 2000
Messages
601
Location
Mölndal, Sverige
När kommer Offensiv igentligen?

/Linus - Zzzzzzzzzz

GAIS är dansband och IFK är hårdrock!
"Beauty is in the eye of the beholder"
 

Jools

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
136
Location
Halmstad, Sverige
Offensiv kommer aldrig ut...
vaporware, vaporware, vaporware, vaporware, vaporware, vaporware, vaporware, vaporware...
ehem... ursäkta mitt lilla anfal...

Solitare, du menar väl 'dead meat' =)

All your base are belong to us...
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
Dead Meat (OT)

Tror han menar "spanking the monkey" *fniss*
Jag bara måste skriva sånt ibland.. ursäkta

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
645
Innan jag läste här att Offensiv inte kommit ut för ca en månad sen, trodde jag att Offensiv redan hade kommit ut. Snart börjar jag undra om det är värt att köpa den. Jag hoppas verkligen att den är värd väntan...

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori
 

JorreDeMojjaS

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
47
Location
Inne I Bouchen
<I>Om inte annat får jag ta och ge ut det själv :) (men vänta en 10 år först).</I>

10 år för att du eller Neogames skall ge ut den =)

.... Offensiv kommer!!!!.... nånngång.... and then shall all flesh see it togheter

// JOrrE .. **C*
 

Ronnie

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
96
Location
Helsingborg
RoS [lite OT]

Vad är väl 6(?) års väntan för Offensiv, när Realms of Sorcery till Warhammer Fantasy Role-Play skulle kommit ut för sexton år sedan! Men nu ska det komma till hösten! Det kanske kommer ut samtidigt som Offensiv...

Ronnie - Som väntar, väntar, väntar och åter väntar

---
Ronnie Grahn
<A HREF="http://www.ronniegrahn.com" target="_new">http://www.ronniegrahn.com</A>
 

Jools

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
136
Location
Halmstad, Sverige
Instämmer när det gäller "Jag hoppas verkligen att den är värd väntan..."

Men då måste NO vara GRYMT bra med tanke på hur länge vi väntat (väntar iofs fortfarande), nej personligen tror jag det blir tjära och fjäder när det släpps... =)

All your base are belong to us...
 

Solitare

Veteran
Joined
1 Oct 2000
Messages
17
Location
Halmstad
Re: Dead Meat (OT)

"Beating the dead horse"

Del av ett engelskt talesätt...menas att man fortsätter att käbbla, gnälla och tjata om en sak som redan är fastslagen eller som man inte har fått mera information om. Ingen pik till orginalpostaren av detta ämne, kom bara på det medan jag skrev.

(tror det har sitt ursprung i ridsporten...fortsätter att slå hästen med ridspö för att få den att springa fortare, trors att den är död..."

-Solitaire
(Vill också ha offensiv.:=)
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Vi har inte väntat speciellt längre på NO i den formen det är nu. Först var det ett litet häfte med några nya regler och nya vapen har jag för mig. Sedan blev det ett större häfte. Sedan två häften med ett om vapen och ett om stridssystemet. Den halvan med systemet blev en del av N2. Numera är det en fet bok med vapen, utrustning och en del nya regler. Som i princip är färdig. Och i den formen var den tänkt sedan N2 kom ut, alltså inte så länge sedan. Helt förståeligt skulle jag säga, med tanke på att de skulle tjäna pengar också (eon2 bland annat).

Snow
Dead, but still walking around
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
Re: Dead Meat (OT)

"Del av ett engelskt talesätt...menas att man fortsätter att käbbla, gnälla och tjata om en sak som redan är fastslagen eller som man inte har fått mera information om."
Jag är medveten om detta, jag behagade skämta om detta kan vara tillåtet.
F.ö har jag intget mer att tillägga

/SKIN69 -This is your boss skinhead speaking
 

Jools

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
136
Location
Halmstad, Sverige
Utan att vara oförskämd vill jag bara veta om du har hört uttrycket 'mycket snack, liten verkstad'?
Jag tror på NO när jag ser det, kanske när jag reser mig ur mig dåvarande långvårdsbädd

All your base are belong to us...
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
<I>'mycket snack, liten verkstad'</I>

Jag är bekant med det. Men med tanke på att jag läst en del av neotech offensiv och bläddrat i resten (och det håller hög klass) så behöver är jag inte orolig. Förutom för din sjukdom förstås, vad är det för något som har drabbat dig som skaffar dig en snar sjukhusplats?

Snow
Dead, but still walking around
 
Top