Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Det verkar som att off topic-forumet har slutat dyka upp bland senaste inlägg? Det har varit så någon timme eller mer nu.
Feature eller bug?
Feature eller bug?
Du har fel; de har alltid varit med där, åtminstone de senaste åren och så vitt jag kan minnas så gott som alltid.Dimfrost said:Då måste de ha varit tillbaka mer tillfälligt (betänk att jag tittar hit med som bäst några veckors mellanrum numera ... ).
Korpen said:Du har fel; de har alltid varit med där, åtminstone de senaste åren och så vitt jag kan minnas så gott som alltid.Dimfrost said:Då måste de ha varit tillbaka mer tillfälligt (betänk att jag tittar hit med som bäst några veckors mellanrum numera ... ).
Sjukt irriterande att de är borta, helt plötsligt ser man inte längre 90% av de aktiva trådarna som är intressanta.![]()
Spännande nog tycker jag precis tvärtomKorpen said:Sjukt irriterande att de är borta, helt plötsligt ser man inte längre 90% av de aktiva trådarna som är intressanta.![]()
Björn Wärmedal said:Spännande nog tycker jag precis tvärtomNu slipper man att de intressanta trådarna trängs undan av en massa strunt.
Dimfrost said:Eller är jag bara full nu?
Rymdhamster said:Dimfrost said:Eller är jag bara full nu?
Sen jag kom tillbaka för något år sedan har man alltid sett offtopicinläggen.
Och de är mycket riktigt tillbaka! Hurra!