Nekromanti Och vinnaren av årets Bästa Star Wars Karaktär är:

hyperdrive

Veteran
Joined
6 Jun 2000
Messages
193
Location
Uppsala
En violett Zeltron vid namn Violet är på partyturné runt om i galaxen med mål att göra alla glada, eller åtminstone ge dem en chans att pröva hennes senaste partydrog. I bagaget har hon ett dussin festklänningar, glitterperuker och skor samt hennes egen maxade version av Den Lille Kemisten med vilken hon kan framställa de flesta av galaxens häftigaste partydroger. Hon är otroligt promiskuös och har haft sex med flertalet olika raser, däribland wookies, människor, arkanians, bothaner, chiss, en dug!, duros, falleener och eventuellt en jawa.
Hennes ständige följeslagare är rastafariwookien Rreespect, som röker ganja stora som ihoprullade hallmattor, har håret i rastaflätor och är smyckad med blommor och fredsdekaler. Tillsammans med wookien, som inte säger så mycket, följer också en jawa som ständigt är hög på Violets partydrog rastalin. Han chattrar desto mer. Mest är det metafysik och livsfilosofi men ingen pratar jawa så ingen förstår vad han säger. Violet minns inte riktigt varför han följer med. Hon misstänker att hon har haft sex med honom, men han luktar rätt illa så hon är inte säker. I själva verket träffades de på Tatooine, där jawan hjälpte Violet laga en hårfön. Som tack bjöd hon honom på rastalin och han har varit hennes trogna följeslagare sedan dess.

Star Wars kan vara riktigt kul... /images/icons/laugh.gif Karaktärerna är uppfunna av min partyfriska, grabbslukande sextonåriga syster. Ska jag vara orolig? /images/icons/tongue.gif
 

SKIN69

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
308
Location
SKövde
Hr du en syster om är intresserad av starwars och rollspel skall du väl vara glad istället :]
men med tanke på hur karaktären är så borde du kanske se över hennes bekantskapskrets lite...

/SKIN69 -"How dare they question my benevolent tyrrany"
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Vilkent gäng..

Ja, det här låter ju helt klart som en ganska udda samling...
Om du ska vara orolig... Det beror på om du ska spela med de här karaktärerna, om du ska det så hoppas jag att galaxen är förberedd på dem !!!! Men én frisk fläkt skulle det bog vara.../images/icons/smile.gif

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
LOL!, The party menace. ;-)

Inte för att SW1 var dålig så var den inte lika bra som SW4-6, dock hade den varit roligare om din syster varit med när man skrev manuset och bestämde vilka karaktärer som skulle vara med, helt klart.

Om du skall vara orolig? Tja börjar hon prata om att skall på en träff med en wookie så bör du bli lite orolig inte annars. ;-)

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
645
WOW!

Det lät verkligen som ett annorlunda team!!!
Jag kan bara se framför mig vilken sorts äventyr de hamnade i...

In Nomini Patri, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Udda

fast å andra sidan så satt våra SW karaktärer på bordell rätt ofta, varpå den tvingade en av karaktärerna att ansluta sig till de anställda... Ständigt berusade med en tunna full med sprit inne på skeppet som de bara stack ned huvudet och drack ur. Lite ohälsosamt i längden, men What the hey......

"Beware of the Cöla Craver!"
 

LeJonklev

Swordsman
Joined
30 May 2000
Messages
520
Skulle man kunna få något exempel på vad för äventyr de hamnar(har hamnat) i? Skulle vara väldigt intressant å veta.

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Man kan fråga sig om den här gruppen av individer känner till Imperiet över huvudtaget.

Imperiet däremot känner naturligtvis till gruppen och har satt ut en hög prissumma på deras huvuden. Nationens säkerhet och så vidare... Individer får ju inte ha roligt. Speciellt inte i grupper och definitivt inte utan att bjuda in kejsaren.

PAX
- I Am A Man Of Constant Sorrow
 
Joined
13 Apr 2001
Messages
1,325
Location
Djupaste småland
Jupp, du bör nog oroa dig.. en hel del dessutom, fast mest för att du själv dras in i fällorna med alkohol och andra droger....:)

"jag flyr aldrig, jag retirerar- retirera" Groo
 
Top