Nekromanti Och vinnaren är...

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
...Caen Ka-sun-dor!Grattis!Skicka en beskrivning till min mail (info@bergting.com) på hur du vill att din magiker ska se ut. Om ett par veckor kommer alla karaktärerna att finnas för nedladdning på sajten. Det blir alltså 12 stycken magiker den första omgången. Ha det gottPeter
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Jippi!!!

Jag tar stolt emot pokalen.....eller vad man nu ska säga. Klart roligt ska det bli i varje fall att se sin magiker, som heter Caen Ka-sun-dor bland Bergtingsfigurer. Jag mailar dig med detsamma!!!



Caen
 

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
Hum, jo appropå...

Det där du sa om att man skulle lämna in önskemål för ett tag sedan.. jag antar att det är en aning försent nu men ändå..

Jag tycker att krigare, soldater och liknande skulle vara en ganska bra sak att lägga upp på din hemsida. Jag menar det är ändå hyftat många som spelar krigare och kommer då att kunna använda sig av dina teckningar/målningar.

En annan sak är att jag undrar över hur du ska lägga dina bilder? Jag menar hela din hemsida är ju i java så det kommer att bli svårt att spara enskillda bilder.. eller?

En annan sak jag undrar över är vad som hände med din gamla hederliga sida med alla de där skisserna och allt vad det var.

(jag har inte skrivigt på där här forumet på välldigt länge så det är därför jag frågar... behöver en liten update så att säja)
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Re: Hum, jo appropå...

Tjena Count!Jo, det är lite försent. Angående distributionen så kommer bilderna att finnas för nedladdning online så att man kan skriva ut dem från webben om man vill eller från pdf och helt sonika klippa ut sin gubbe när man skrivit ut arket.Min nuvarande sida är inte i Java utan Flash, men jag håller på att göra en ny sida som är superslimmad för att den ska bli snabb att ladda ner och då ska det gå att spara bilder igen. Då kommer även skisserna tillbaks,Ha det gottPeter
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Jag kan meddela att nu finns det 3 nya "halflings" på wizards sida... Snygga...

//Kalle - Nu blippbloppsynth i öronen...
 
Top