Nekromanti "...och så bränner vi våra vingar"

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
(Hoppas kultur är rätt forum för detta.)

Nu har jag släppt min tredje roman:

"Det ringer i öronen. Blodet dånar i venerna. Någonstans kan han höra ljudet av livet."

"Det är något som inte är som det ska med Jonathan. Han vet inte hur han hamnade där han är, än mindre hur han ska ta sig därifrån. Men så träffar han henne. Hon som alltid kommer tillbaka. Och ingenting blir som Jonathan har tänkt sig."

Går snart att hitta hos Bokrondellen, Adlibris och liknande bokhandlar (eller så går det att be din lokala bokhandel ta in den). Eller så kan man köpa den via Widget shopen.

Ur recensioner av tidigare verk:

En stygg liten flicka

"(---) för utsatta flickor är vänskap inte enkelt. En stygg liten flicka är en suggestiv berättelse lika kort som ett sommarlov. Med sitt okonstlade, renskrapade språk skapar Daniel Lehto en skoningslös närvaro och formar på så sätt en större berättelse." - Ylva Floreman, BTJ-häftet.

"Ett komplett och mycket bra manus." - Bengt Pohjanen

Bara helt vanliga förbannade jävla människor

"Daniel Lehto har gjort något egenartat och visar förmåga att övertyga i gestaltandet med ett språk som flyter lätt. Så han får gärna återkomma." - NSD, Jan Bergsten

 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag tänker att promotion är ett bättre forum för detta, så jag flyttar det. :gremsmile:
 
Top