OBS
Allt har blivit sålt!
Moderator kan gärna ta bort tråden.
Hej hej!
Jag tänkte sälja min Eon-samling bestående av diverse saker! Produkter kan hämtas i Göteborg eller så skickar jag dem mot fraktkostnad. Frakten tror jag är ca 60:- för ett fåtal produkter och kanske upp emot 100:- för mera saker. Men vi kan diskutera fram det billigaste när det är aktuellt!
Böckernas kvalité varierar ifrån hyfsat slitet och välanvänt till helt nytt och orört - undrar du mer om något specifikt eller skulle vilja ha en bättre bild av något så säg till!
Vad gäller prissättningen så har jag i stora drag kollat Neogames webbshop och skuggspel.se's priser och tagit hälften av det priset här. Om du köper mycket så bjuder jag självklart på mängdrabatt!
Detta är vad som finns:
Eon II grundregler + spelledarskärm + spelarens handbok 100:- (slitet)
Eon III grundregler (2 böcker per set) 200:-/set
Encyklopedia Mundana 80:-
Mystik & Magi 100:-
Sjöfarare & Pirater 80:-
Religioner - Gudarnas Kamp 100:-
Asharien & Soldarn 100:-
Drakar 100:-
Barbarer & Människofolk 80:-
Consaber 100:-
Alver - Förbannelsens Folk 100:-
Riddaren 100:-
Geografica Mundana 80:-
Fjärran Riken 60:-
Regnsynd 60:-
Tiraker - Mörkrets Döttrar 100:-
De fördömdas sista hopp 50:-
Cirefalier 100:-
Jarla 100:-
Legender & Hemligheter 100:-
Diamantäpplet 60:-
Dessutom finns en hel del kartor. Vissa mer ovanliga över specifika områden men även de vanliga "världskartorna". Det finns också ett "Atlas - karthäfte". 100:- för alltsammans hur som helst!
Mvh
Joakim Hult
Ps.
Maila mig gärna på joakim_hult123@hotmail.com så får man svar snabbast.
Allt har blivit sålt!
Moderator kan gärna ta bort tråden.
Hej hej!
Jag tänkte sälja min Eon-samling bestående av diverse saker! Produkter kan hämtas i Göteborg eller så skickar jag dem mot fraktkostnad. Frakten tror jag är ca 60:- för ett fåtal produkter och kanske upp emot 100:- för mera saker. Men vi kan diskutera fram det billigaste när det är aktuellt!
Böckernas kvalité varierar ifrån hyfsat slitet och välanvänt till helt nytt och orört - undrar du mer om något specifikt eller skulle vilja ha en bättre bild av något så säg till!
Vad gäller prissättningen så har jag i stora drag kollat Neogames webbshop och skuggspel.se's priser och tagit hälften av det priset här. Om du köper mycket så bjuder jag självklart på mängdrabatt!
Detta är vad som finns:
Eon II grundregler + spelledarskärm + spelarens handbok 100:- (slitet)
Eon III grundregler (2 böcker per set) 200:-/set
Encyklopedia Mundana 80:-
Mystik & Magi 100:-
Sjöfarare & Pirater 80:-
Religioner - Gudarnas Kamp 100:-
Asharien & Soldarn 100:-
Drakar 100:-
Barbarer & Människofolk 80:-
Consaber 100:-
Alver - Förbannelsens Folk 100:-
Riddaren 100:-
Geografica Mundana 80:-
Fjärran Riken 60:-
Regnsynd 60:-
Tiraker - Mörkrets Döttrar 100:-
De fördömdas sista hopp 50:-
Cirefalier 100:-
Jarla 100:-
Legender & Hemligheter 100:-
Diamantäpplet 60:-
Dessutom finns en hel del kartor. Vissa mer ovanliga över specifika områden men även de vanliga "världskartorna". Det finns också ett "Atlas - karthäfte". 100:- för alltsammans hur som helst!

Mvh
Joakim Hult
Ps.
Maila mig gärna på joakim_hult123@hotmail.com så får man svar snabbast.