Nekromanti Nytt på Bergting.com

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Peter Bergting har uppdaterat sin site med en tredje Drakar och Demoner-sida där vi finner lite olika bilder från DoD, bland annat Våren;-) Det ska också inom kort komma upp bilder av Jim Nelson som gjort Celestian Trolljägaren som finns på RiotMinds hemsida. Trevligt, om ni frågar mig.

Om Peter själv läser det här vill jag passa på att berätta att det saknas ett "underscore" mellan Jonas Darnells bilder, fast det finns mellan de andra. Där saknas också en liten bit av de lodräta punktraderna på förstasidan samt DoD-sida 3, som gör att en enda punkt blir hängande för sig själv högst upp. Det kanske bara är min webbläsare som bråkar med mig, men så ser det ut i alla fall.

Om du har RiotMinds tillåtelse kanske du kan visa upp skissen till Vildhjarta-omslaget som fanns med i deras "Kul från studion"-sektion i lite större format. Den kanske till och med är i färg nu?

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Tjena

Tack för synpunkterna. Jag måste börja kolla sidorna noggrannare på PC innan jag slänger upp dem. =).

Tyvärr har jag inte hunnit med att göra klart det som skulle blivit Vildhjarta omslaget, fast den kommer dyka upp i ett annat sammanhang så småningom. Bonners bild passade dessutom mycket bättre.

Ha det gott

Peter
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Ja, appropå Bonners bild, var kan man ladda ner den i helsideformat? Jag hittar den inte på Riotminds hemsida...

Róbin

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Hm. Bonner har ingen hemsida och angående bilden så får jag nog inte lägga upp den. Men jag har den högupplöst =).

P
 
G

Guest

Guest
skulle oxxå påminna Bergting om att på sida 2 på drakar och demoner sidan, så går det ej att förstöra bilden på Skogsjätten...

skulle bara få det sagt!

ha det!
 
Top