Nekromanti Nytt och gammalt

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det borde inte fungera så, om du inte har cookies avstängt i din browser, och har du det så tror jag det inte funkar alls att vara inloggad, så det borde inte gå. Är du inloggad när du läser inläggen?

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Möjligen en annan möjlighet... gudarna vete hur men antagligen hade jag glömt att logga in när jag läste... men det stämmer inte riktigt heller för jag var inloggad när jag lade in det här... Äsch... Vi får se om det inträffar igen. Då återstår bara irritationen med "nya" första meddelanden. Samma story medans resten är läst...'

*begriper nada*

Lady Silver Wolf
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jo, om det tillkommer ett inlägg någonstans i en tråd så markeras första inlägget som oläst men avmarkeras inte efter att man läst det nya inlägget. Detta är lite irriterande och är antagligen en bugg, det funkar säkert om man använder "Platt version" då man ser alla inlägg på samma sida.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Nu hände det där udda udda igen. Jag var inloggad och så orkade jag inte leta runt för att hitta vad som blivit besvarat och då gick jag till mailen och tog länken därifrån och när jag kom in var allt markerat som oläst. Det verkar vara en liten buggis när man knallar in så... Åtminstonde för mig... /images/icons/frown.gif

Lady Silver Wolf
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Ja du, det kan nog bero på att en massa info även läggs med i länkarna och de kommer inte med om du hoppar in via någon annan sorts länk. Det är helt enkelt hur forumet fungerar och kan nog vara lite svårt att lösa, du får helt enkelt gå via förstasidan så att det funkar. Det är väl ändå inte så svårt att länka till <A HREF="http://forum.rollspel.nu/" target="_new">http://forum.rollspel.nu/</A> och sen välja forum därifrån?

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Top